آخرین روز خطرناکترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا

به گزارش یزد بلاگ، سناتور ایالت ورمونت آمریکا در پیغام توییتری با اشاره به روز پایانی ریاست جمهوری ترامپ نوشت که وی بدترین و خطرناکترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا بوده است.

آخرین روز خطرناکترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت در پیغامی در توییتر به سرانجام دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ اشاره نمود.

وی در این پیغام توییتری نوشت: امروز آخرین روز بدترین و خطرناک ترین رئیس جمهور در تاریخ آمریکاست. برای 4 سال ترامپ کوشش کرد تا مردم ما را جدا کند. هم اکنون وظیفه ما جمع کردن مردم گرد دستورالعملی است که برای همگان و نه فقط اندک تعدادی کار کند.

کمتر از 24 ساعت به سرانجام دوران دونالد ترامپ به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا باقی مانده است.

وی قصد ندارد در مراسم تحلیف بایدن شرکت کند و صبح روز چهارشنبه برای آخرین بار با هواپیمای مخصوص رئیس جمهور به پایگاه شکاری اندروز واقع در مریلند رفته و در آنجا مراسم خداحافظی وی برگزار گردد.

برای مراسم خداحافظی ترامپ، از مقام های دولت او دعوت شده و از آن ها خواسته شده ساعت 7:15 صبح روز چهارشنبه به وقت محلی در پایگاه شکاری اندروز حاضر باشند.

طبق برنامه مقرر برای مراسم تحلیف بایدن، قرار است ظهر روز چهارشنبه به وقت محلی واشنگتن دی سی او به عنوان رئیس جمهور جدید سوگند یاد کند.

مراسم تحلیف بایدن و هریس به عنوان رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور جدید آمریکا، تحت تدابیر شدید امنیتی در پایتخت این کشور انجام می گیرد.

به دنبال حمله هواداران دونالد ترامپ به جلسه کنگره آمریکا که در نتیجه درگیری ها بین آن ها و نیرو های امنیتی حداقل پنج نفر کشته شدند، مقام های آمریکایی نیرو های گارد ملی و امنیتی را به پایتخت گسیل و این شهر را به پادگان نظامی تبدیل نموده اند.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3216

به "آخرین روز خطرناکترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین روز خطرناکترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید