اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در قطارهای بین شهری

به گزارش یزد بلاگ، با ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور کنترل بیماری کرونا، شرکت قطارهای رجا نیز سفرهای ریلی را با در نظر دریافت اصول این طرح ادامه خواهد داد. شرکت رجا به صورت کاملا داوطلبانه طرح فاصله گذاری اجتماعی به شیوه ای جدید را در قطارها، به منظور حفظ سلامت مسافرین و جلوگیری از گسترش کرونا تحت نظارت شرکت راه آهن اجرا می نماید.

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در قطارهای بین شهری

جزییات طرح فاصله گذاری اجتماعی در قطار

نکته مهم در رابطه با طرح فاصله گذاری اجتماعی در قطارها این است که به جز کوپه هایی که اعضای یک خانواده در آن مستقر هستند حداکثر ظرفیت کوپه ها دو نفر در نظر گرفته شده است.

یعنی اگر یک کوپه به صورت خانوادگی خریداری گردد محدودیتی برای تعداد نفرات ندارد و اعضای یک خانواده چهار نفره می توانند در کنار هم بنشینند. اما اگر بلیط های یک کوپه چهار نفره به صورت انفرادی فروخته گردد تنها تا سقف دو نفر مسافر در آن مستقر خواهند بود تا فاصله 1.5 متری مورد تایید وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا رعایت گردد.

مهمترین ویژگی این طرح این است که هیچ هزینه اضافی بایت این فاصله گذاری به قیمت بلیط قطار اضافه نشده است. گفتنی است این فاصله گذاری به طور اتوماتیک هنگام خرید بلیط به وسیله درگاه های مختلف اعمال می گردد و هیچ هزینه اضافی بایت جایگاه های خالی از مسافرین دریافت نخواهد شد.

مورد بعدی تمهیدات بهداشتی و اجرای پرتکال های بهداشتی در قطارهاست . تمامی کارکنان قطارها مجهز به وسایل حفاظتی همچون ماسک و دستکش هستند. تمامی کوپه ها در مبدا و مقصد ضدعفونی می شوند. سرویس های بهداشتی قبل از حرکت و در طول جهت به طور مرتب شسته و ضدعفونی می شوند.

اگر شما در این روزها مجبورید به سفر ضروری بروید حتما اصول بهداشتی را برای پییشگری از ابتلا به کرونا رعایت کنید. از رفت و آمد در اماکن شلوغ خودداری کنید، سعی کنید حداقل تماس را با سطوح فیزیکی داشته باشید، از دستکش و ماسک بهره ببرید تا سفری امن داشته باشید.

اگر احتیاج به توضیحات بیشتری دارید، میتوانید بصورت شبانه روزی برای کسب اطلاعات با سامانه مشتریان شرکت رجا با شماره 1539 تماس بگیرید.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1241

به "اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در قطارهای بین شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در قطارهای بین شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید