افتتاح ورودی ایستگاه های مترو کمیل و مهدیه در خط 7

به گزارش یزد بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- ورودی های جدید ایستگاه های کمیل و مهدیه در خط 7 مترو تهران که تاثیر بسزایی در دستیابی راحت مسافران به ایستگاه های مترو دارد، امروز با حضور مدیران مترو و شهرداری افتتاح شد.

افتتاح ورودی ایستگاه های مترو کمیل و مهدیه در خط 7

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شرکت مترو، ایستگاه مترو کمیل و مهدیه در سال 97 به بهره برداری رسیده بود و امروز با افتتاح ورودی شرقی ایستگاه کمیل و ورودی سوم ایستگاه مهدیه نقش مهمی در افزایش پذیرش مسافر ایفا می نمایند.

مدیرعامل شرکت مترو تهراه و حومه در این باره گفت: ساخت ورودی های دوم از این جهت که سهولت دسترسی مردم را به ایستگاه ها راحت تر می نمایند، مهم است، این ورودی با همه تجهیزات مثل رمپ معلولان، آسانسور، پله برقی، خطوط برای عبور نابینایان و دیگر تجهیزات راه اندازی شد.

علی امام با بیان اینکه برای بهره برداری از این ورودی حدود 50 میلیارد تومان هزینه شده است اضافه کرد: در این ایستگاه نیز ورودی اول در جهت غرب و شمال به جنوب بزرگراه شهید نواب قرار گرفته است و ورودی دوم در شرق بزرگراه قرار گرفته است و دیگر نیازی نیست که مردم عرض بزرگراه را طی نمایند تا به ایستگاه برسند.

وی درباره ورودی ایستگاه مهدیه نیز گفت: ایستگاه مترو مهدیه در تقاطع خیابان ولیعصر (عج) - مولوی واقع شده است و امروز ورودی سوم این ایستگاه با استفاده از دو دستگاه آسانسور ویژه افراد کم توان و معلول افتتاح شد و ورودی چهارم در ضلع شمال غربی تقاطع ولیعصر (عج) - مولوی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

خط 7 مترو جنوب شرق تهران را به شمال غرب متصل می نماید.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3205

به "افتتاح ورودی ایستگاه های مترو کمیل و مهدیه در خط 7" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح ورودی ایستگاه های مترو کمیل و مهدیه در خط 7"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید