ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال در استان سمنان آنالیز شد

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مجتبی صدیقی غروب چهارشنبه در جلسه هماهنگی و آنالیز فرایند اجرایی راه اندازی پارک اقتصاد دیجیتال در استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه کوشش ما برای بهره برداری از این واحد و استفاده از حداکثر ظرفیت استان به منظور فعالیت مستمر و با قدرت این واحد است، تاکید نمود: ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال در استان آنالیز شده است.

ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال در استان سمنان آنالیز شد

وی با بیان اینکه سمنان اولین استانی بود که تفاهم نامه این مهم با امضا وزیر منعقد و مراحل اجرایی شروع شد، اضافه کرد: پُر رنگ بودن مرزهای سازمانی، یکی از مولفه هایی است که همکاری و هماهنگی را کمرنگ نموده و باید با هماهنگی و وفاق جمعی و با کمرنگ کردن مرزهای سازمانی در جهت نهایی شدن مراحل اجرایی و بهره برداری از این واحد گام برداریم.

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس پارک فاوای این وزارتخانه، گفت: بازدید از مکان انتخابی امروز انجام و برداشت اولیه انجام و طراحی به منظور تجهیز این واحد در دستور کار قرار می گیرد و آمادگی فضای فیزیکی شروع می گردد.

بهره مندی جوانان از ظرفیت های علمی

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه فرایند ایجاد پارک ارتباطات و فناوری اطلاعات و یا همان پارک اقتصاد دیجیتال همزمان با سفر وزیر ارتباطات به استان شروع شد، گفت: بهره مندی جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی از این فرصت، هدف راه اندازی این واحد است.

حسن سعدالدین گفت: با درخواست استاندار سمنان فرایند این پروژه در استان شروع شد و سپس با حضور هیئت ویژه از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از چندین مکان برای استقرار این واحد بازدید به عمل آمد و نهایتاً طی توافق اجرا شده با فنی و حرفه ای استان، مکان واحد معین شد.

وی با بیان اینکه اقدامات اولیه به منظور دسترسی به امکانات آب، برق و گاز در حال اجرا بوده و محوطه سازی نیز اجرا شده است، تاکید نمود: با پیگیری مدیرکل وقت فنی و حرفه ای استان، این تفاهم نامه به صورت سه جانبه و با سازمان فنی و حرفه ای کشور امضا شده است.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2305

به "ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال در استان سمنان آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال در استان سمنان آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید