بازرسی شبانه روزی از تأسیسات اقامتی و گردشگری استان زنجان در ایام محرم

به گزارش یزد بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: بازدید­های نظارتی از تأسیسات گردشگری به صورت شبانه روزی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا افزایش می یابد .

بازرسی شبانه روزی از تأسیسات اقامتی و گردشگری استان زنجان در ایام محرم

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند دوشنبه 25 مردادماه 1400 با اعلام این خبر گفت: با توجه به تعطیلات و روزهای عزاداری محرم در سطح استان، رعایت مسائل بهداشتی در تأسیسات گردشگری استان، به ویژه در مراکز اقامتی و پذیرایی الزامی است و مدیران و بهره برداران تأسیسات گردشگری موظف اند زمینه آموزش همه نیروهای تحت مدیریت خود را فراهم نموده و بر اجرای دستورالعمل های دانشگاه علوم پزشکی اهتمام ورزند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان اضافه نمود: تمام واحدهای تحت پوشش نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، آموزش، اطلاع رسانی کامل و الزامات طرح فاصله گذاری اجتماعی دقت نظر داشته باشند. بر این اساس نظارت و بازرسی به وسیله کار شناسا ن گردشگری و مسئولان شهرستان ها در حال اجرا است.

او ادامه داد: در این بازدیدها ضمن ارائه هدایت های لازم به وسیله بازرسان در صورت مشاهده هرگونه تخلف به وسیله تذکر شفاهی یا اخطار کتبی با واحد متخلف برخورد می گردد که عدم برطرف نواقص و معایب موجود در مهلت مشخص شده به تعطیلی یا پلمپ واحد منجر خواهد شد.

این مسئول اظهار داشت: بازرسان کمیته نظارت به صورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به گزارش های مردمی، نقدها و پیشنهاد ها هستند.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4371

به "بازرسی شبانه روزی از تأسیسات اقامتی و گردشگری استان زنجان در ایام محرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازرسی شبانه روزی از تأسیسات اقامتی و گردشگری استان زنجان در ایام محرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید