بخشودگی کامل اجاره بهای اماکن و فضاهای گردشگری واگذارشده به بخش خصوصی تا پایان سال 99

به گزارش یزد بلاگ، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در جلسه هیئت دولت مصوبه بخشودگی کامل اجاره بها اماکن و فضاهای گردشگری واگذارشده از سوی این وزارتخانه به بخش خصوصی تا سرانجام سال 99 تصویب شد.

بخشودگی کامل اجاره بهای اماکن و فضاهای گردشگری واگذارشده به بخش خصوصی تا پایان سال 99

میراث آریا: دکتر علی اصغر مونسان گفت: در جلسه هیئت دولت که عصر روز یکشنبه 16 شهریور 99 برگزار گشت، مصوبه بخشودگی کامل اجاره بهای اماکن و فضاهای گردشگری واگذارشده از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به بخش خصوصی تا خاتمه سال جاری توسط هیئت وزیران تصویب شد. با توجه به شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدن بسکمک از کسب وکارها در بخش گردشگری از دولت درخواست کرده بودیم تا این بخشودگی تا خاتمه سال جاری ادامه پیدا کند.

او اضافه کرد: بر اساس برآوردهایی که انجام دادیم میزان خسارت های واردشده به بخش گردشگری ناشی از شیوع ویروس کرونا تا مرداد 99 حدود 12 هزار میلیارد تومان است که تعداد بیکاران را نیز در این بخش افزایش داده است.

دکتر مونسان شرح داد: برای حمایت از بخش گردشگری در دوران شیوع ویروس کرونا تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا به بخش خصوصی کمک کنیم.

معاونت گردشگری بر اساس دستور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن پیشنهاد و پیگیری مستمر حمایت های دولتی از بخش خصوصی حوزه های گردشگری و صنایع دستی، کمک ها و حمایت هایی را که در چارچوب اختیارات وزارتخانه در کاهش هزینه های بخش خصوصی مؤثر بوده را طی بخشنامه های مختلف انجام داده است.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2158

به "بخشودگی کامل اجاره بهای اماکن و فضاهای گردشگری واگذارشده به بخش خصوصی تا پایان سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشودگی کامل اجاره بهای اماکن و فضاهای گردشگری واگذارشده به بخش خصوصی تا پایان سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید