برخورد جدی با احتکار، عدم عرضه و گرانفروشی ماسک و محصولات بهداشتی

به گزارش یزد بلاگ، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشکیل اکیپ ویژه برای نظارت بر عرضه انواع ماسک و محصولات ضدعفونی کننده در بازار اطلاع داد و گفت: با هرگونه گران فروشی، عدم عرضه و احتکار این محصولات برخورد جدی خواهد شد.

برخورد جدی با احتکار، عدم عرضه و گرانفروشی ماسک و محصولات بهداشتی

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، داریوش جودکی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به گزارش ها مردمی که درباره تخلفات بعضی مراکز عرضه محصولات بهداشتی و داروخانه ها در زمینه عرضه ماسک و محصولات ضدعفونی کننده به دست ما رسیده، تصمیم بر این شد که اکیپ ویژه ای برای نظارت در این خصوص فعال گردد.

وی ادامه داد: این اکیپ متشکل از بخش های مختلف از جمله تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی و... است و داروخانه ها و خصوصا مراکز خصوصی عرضه محصولات بهداشتی را در دو شیفت صبح و بعدازظهر رصد خواهد نمود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه اظهار داشت: در این نظارت ها با هرگونه گران فروشی، احتکار و عدم عرضه ماسک و محصولات بهداشتی برخورد می گردد و اجازه نمی دهیم بعضی با سودجویی و سوءاستفاده از شرایط، باعث التهاب بازار شوند.

به گفته جودکی، مردم نیز باید در صورت مشاهده مراکز متخلف مراتب را با سامانه 135 و یا به وسیله پیامک 300000135 با تعزیرات حکومتی در میان بگذارند.

وی گفت: تصمیماتی برای عرضه ماسک و محصولات بهداشتی گرفته شده که با عرضه گسترده این محصولات مشکلاتی که اکنون وجود دارد، مرتفع می گردد.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 500

به "برخورد جدی با احتکار، عدم عرضه و گرانفروشی ماسک و محصولات بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد جدی با احتکار، عدم عرضه و گرانفروشی ماسک و محصولات بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید