تصمیم بازیکنان نفت مسجدسلیمان مبنی بر غیبت مقابل تراکتور، میرجوان: پس از بازی با پارس جنوبی تمرین نمی کنیم

به گزارش یزد بلاگ، مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از تصمیم بازیکنان این تیم برای غیبت مقابل تراکتور تبریز اطلاع داد.

تصمیم بازیکنان نفت مسجدسلیمان مبنی بر غیبت مقابل تراکتور، میرجوان: پس از بازی با پارس جنوبی تمرین نمی کنیم

عماد میرجوان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تصمیم مدیران بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مبنی بر غیبت در ملاقات نیمه نهایی جام حذفی مقابل تراکتور تبریز گفت: بله، چنین تصمیمی گرفتیم. می خواستیم پیش از ملاقات برابر پارس جنوبی تمرین نکنیم، اما با توجه به شرایط لیگ و اینکه چشم همه به این مسابقه است، برای رعایت اصول جوانمردانه به میدان می رویم.

وی با انتقاد از تأخیر چند ماهه در پرداخت پول به شاگردان مهدی تارتار توضیح داد: ما هشت ماه است که پول نگرفته ایم. چکی برای روز 28 مرداد به ما دادند که پاس نشد. ما هم گفتیم با توجه به اینکه بازی جام حذفی ما ارتباطی به سایر تیم ها ندارد، بعد از بازی با پارس جنوبی دیگر تمرین نمی کنیم. به جز شرایط کرونا، یک فصل شامل هشت یا 9 ماه است و ما به اندازه یک فصل فوتبالی پول نگرفتیم. تحمل این شرایط برای تمامی اعضای تیم خیلی سخت است.

مهاجم نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا عدم پرداخت پول به اعضای این تیم باعث کاهش روحیه نفتی ها مقابل پارس جنوبی جم خواهد بود یا خیر، به خبرنگاران گفت: تمام تمرکز خود را گذاشتیم تا در این مسابقه با تمام توان به میدان برویم. با این حال پس از این مسابقه تمرین نمی کنیم تا تکلیف ما معین گردد.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1983

به "تصمیم بازیکنان نفت مسجدسلیمان مبنی بر غیبت مقابل تراکتور، میرجوان: پس از بازی با پارس جنوبی تمرین نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم بازیکنان نفت مسجدسلیمان مبنی بر غیبت مقابل تراکتور، میرجوان: پس از بازی با پارس جنوبی تمرین نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید