جنگ خوراکی ها با سرماخوردگی و آنفولانزا

به گزارش یزد بلاگ، سرماخوردگی و آنفولانزا می توانند احساس سلامتی را در فرد ازبین ببرند. ولی رژیم های غذایی هستند که می توانند به شما در بهبود سرماخوردگی و آنفولانزا کمک کنند.

جنگ خوراکی ها با سرماخوردگی و آنفولانزا

به گزارش خبرنگاران؛ گلو درد، گرفتگی بینی، بدن درد و لرز و عفونت. همگی از علائم سرماخوردگی و آنفولانزا هستند که با شروع فصل سرما همه ما گرفتار خود می سازند. سرماخوردگی و آنفولانزا می توانند احساس سلامتی را در فرد ازبین ببرند، اما خوشبختانه با رعایت یک دستور خوراکی ساده به زودی بهبود می یابید.

خبرنگاران در گزارشی عنوان کرده رژیم های غذایی هستند که می توانند به شما در بهبود سرماخوردگی و آنفولانزا کمک کنند، اما نکته مهم در این است که شما این مواد غذایی را در طول سال مصرف کنید.

انجام این کار در وهله اول مانع از بیماری شدن شما می شود و در وهله دوم در صورت ابتلا سریعا بهبود می یابید. غذا هایی که سرشار از ویتامین و مواد معدنی خاص هستند بهترین عملکرد را برای کمک به بدن در مقابله با انفولانزا و سرماخوردگی دارند.

این ویتامین ها جمله ویتامین A - C - D و E هستنددر واقع ویتامین ها به بهبود عملکرد بدن و مقابله با بیماری ها کمک می کنند. براساس این گزارش بهترین غذا های ضد سرماخوردگی و آنفولانزا شامل (لوبیا، سوپ مرغ، میوه های خانواده مرکبات، تخم مرغ، انبه، آجیل، فلفل قرمز، گوجه فرنگی، ماست یا کفیر) می شود.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2650

به "جنگ خوراکی ها با سرماخوردگی و آنفولانزا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ خوراکی ها با سرماخوردگی و آنفولانزا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید