جولان ویروس کرونا در معابد هندوها مهر پایانی بر سناریوی اتهام زنی به مسلمانان هند

به گزارش یزد بلاگ، مسئولین معبد وینکات سوارا در ایالت آندرا پرادش هند خبر ابتلای 150 عضو فعال و کارمند معبد به ویروس کرونا را تائید کردند.

جولان ویروس کرونا در معابد هندوها مهر پایانی بر سناریوی اتهام زنی به مسلمانان هند

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از دِ وایر، ویروس کرونا کارمندان معبد وینات سوارا که مردم برای درمان بیماری های خود به آن مراجعه می کردند را به خود مبتلا کرد.

گزارش ها حاکی است 150 کارمند و کاهن حاضر در این معبد به کرونا مبتلا شده اند با این حال مسئولین این معبد قصد لغو فعالیت های معمولی و روزانه آن را ندارند.

معبد وینکات سوارا که به معبد هفت تپه نیز شهرت دارد دارای یک مخزن آب مقدس است و گفته می گردد که نماینگر هفت سر ادیسه است.

مسئولین معبد در واکنش به خبر بیماری کارمندان و کاهنان معبد اعلام کردند: افراد معتقد هنوز هم می توانند به معبد مراجعه نمایند و طلب شفا نمایند.

آنها تصریح کردند: به هیچ عنوان قصد تعطیل کردن این معبد مهم را نداریم و علی رغم انتشار ویروس کرونا میان کارکنان معبد فعالیت های آن به شکلی عادی ادامه خواهد یافت.

به گفته مسئولین این معبد شرایط جسمانی 70 نفر از کارکنان خوب است و در حال طی دوره درمانی خود هستند.

کوشش برای قرنطینه و ممانعت از ازدحام عمومی در دیگر نقاط هند هم چندان به چشم نمی آید و این در حالی است که تعداد کل مبتلایان به بیماری کرونا در هند به یک میلیون و 155 هزار نفر رسیده است.

روز گذشته در هند 37 هزار نفر به کرونا مبتلا شدند و پاسخ آزمایش آنها مثبت بود که بازهم یک رکورد شکنی برای این کشور تلقی می گردد.

دولت دهلی نو که تا کنون 28 هزار نفر از اتباعش بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند به دلیل مسائل مالی با قرنطینه مخالفت می نماید.

خبر ابتلای 150 کارمند معبد هفت تپه به کرونا در حالی مبتلا می گردد که در ابتدای امر هندوهای افراط گرا کوشش زیادی می کردند تا مسلمانان را عامل انتشار کرونا در کشور معرفی نموده و مساجد را تعطیل نمایند.

.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1754

به "جولان ویروس کرونا در معابد هندوها مهر پایانی بر سناریوی اتهام زنی به مسلمانان هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جولان ویروس کرونا در معابد هندوها مهر پایانی بر سناریوی اتهام زنی به مسلمانان هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید