حقوق سربازان افزایش یافت

به گزارش یزد بلاگ، ستاد کل نیرو های مسلح (اداره سرمایه انسانی سرباز) در اطلاعیه از افزایش حقوق کارکنان وظیفه در امسال اطلاع داد.

حقوق سربازان افزایش یافت

در این اطلاعیه آمده است:

با کوشش مجدانه مسئولین امر و همکاری بسیار خوب مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه کشور حقوق کارکنان وظیفه در امسال افزایش قابل ملاحظه یافته است.

از یک میلیون پانصد تا چهار میلیون تومان

بر این اساس میانگین حقوق سربازان از 440 هزار تومان در سال 1399 یک میلیون و پانصد هزار تومان در امسال افزایش یافته و در حال حاضر حداقل حقوق پرداختی به کارکنان موصوف در مناطق عادی 1/050/000 تومان و حداکثر آن 4 میلیون تومان در مناطق عملیاتی می باشد.

به کارکنان وظیفه متاهل و کارکنان وظیفه نخبه حقوق معادل 100 درصد مبنای قانون خدمت وظیفه عمومی پرداخت می گردد که حداقل آن در مناطق عادی دو میلیون تومان و در سایر مناطق نیز علاوه بر حقوق، فوق العاده ها نیز به آن اضافه می گردد.

به کلیه کارکنان وظیفه شاغل در مناطق عملیاتی و کمتر توسعه یافته به تناسب، فوق العاده عملیاتی و فوق العاده بدی آب و هوا پرداخت می گردد که در امسال مبلغ آن نیز افزایش داشته است.

هزینه سفر کارکنان وظیفه بر مبنای بعد مسافت محل سکونت تا محل خدمت به صورت ماهانه و بر مبنای قانون محاسبع و پرداخت می گردد.

هم اکنون حقوق پرداختی به کارکنان وظیفه با توجه به افزایش اعتبار پیش بینی شده معادل 72 درصد حقوق مشخص شده در قانون خدمت وظیفه عمومی بود که انتظار می رود کسری اعتبار با حمایت از مجلس محترم شورای اسلامی و دولت محترم در سال آینده جبران گردد.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: فرارو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3810

به "حقوق سربازان افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقوق سربازان افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید