خبرنگاران تدارک برنامه های مُفرح و روحیه بخش در زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی

به گزارش یزد بلاگ، بندرعباس - خبرنگاران - جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا هرمزگان گفت: اداره های فرهنگی در زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برنامه های شاد، روحیه بخش و مفرح برای خانواده ها تدارک ببینند و به روش های مختلف در اختیار آنان فرار دهند.

خبرنگاران تدارک برنامه های مُفرح و روحیه بخش در زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی

سعید ناجی شنبه شب در نشست آموزش های اجتماعی،آرامش بخشی و امنیت روحی جامعه گفت: خانواده ها در مدتی که به خاطر بیماری کرونا مجبور هستند در خانه بمانند تا به این بیماری مبتلا نشوند به سرگرمی های شاد احتیاج دارند.

وی ادامه داد: امید می رود هر چه سریع تر شیوع بیماری کرونا در کشور و دنیا کنترل و مهار شده تا شرایط زندگی به حالت عادی بازگردد اما تا آن موقع باید بتوان زمینه ماندن افراد در خانه هایشان را به منظور شکستن زنجیره انتقال و شیوع این بیماری فراهم کرد.

ناجی اضافه کرد:در این راستا برنامه های خوبی فراوری شده که باید بتوان آن ها را به درستی به مردم معرفی کرد تا همگان بتوانند از آن ها بهره مند شوند.

معاون استاندار هرمزگان خاطر نشان کرد: برنامه هایی که در روزهای آینده و پس از این نیز برای پرکردن اوقات فراغت مردم فراوری می گردد علاوه بر سرگرم کنندگی باید جوابگوی احتیاجهای جامعه هم باشد.

از روز گذشته تا به امروز (نهم فروردین ماه) شش مورد مثبت جدید به مجموع مبتلایان به کرونا در استان اضافه شد، با اضافه شدن این تعداد، شمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان به 179 نفر رسید که از این شمار هشت نفر بستری هستند و 13 نفر فوت و مابقی ترخیص شدند.

از ابتدای آغاز خطر اپیدمی بیماری حاد تنفسی در هرمزگان تا روز نهم فروردین ماه یک هزار و 167 نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند که از این شمار یک هزار و 22 نفر ترخیص و 87 نفر همچنان بستری هستند.

وی بیشترین آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان را با شمار 90 نفر در بندرعباس گفت و گفت: در کیش 37، قشم 19، پارسیان و بستک هر کدام دو، بندرلنگه هفت، حاجی آباد پنج، جاسک و خمیر هر کدام یک، رودان چهار و میناب 11 نفر مبتلا به کرونا هستند.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 825

به "خبرنگاران تدارک برنامه های مُفرح و روحیه بخش در زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تدارک برنامه های مُفرح و روحیه بخش در زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید