خبرنگاران رفع تصرف 120هزار متر مربع اراضی ملی و کشاورزی در ساوجبلاغ

به گزارش یزد بلاگ، کرج - خبرنگاران - فرمانده انتظامی البرز از رفع تصرف 120هزار متر مربع اراضی کشاورزی و منابع طبیعی و تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد .

خبرنگاران رفع تصرف 120هزار متر مربع اراضی ملی و کشاورزی در ساوجبلاغ

به گزارش روز سه شنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز، سردارعباسعلی محمدیان گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی و منابع بخش سعید آباد شهرستان ساوجبلاغ ، موضوع به اداره جهاد کشاورزی شهرستان اطلاع داده شد .

طی بررسی های اجرا شده صحت موضوع محرز و با هماهنگی اجرا شده حکم قضائی تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در منابع طبیعی و اراضی کشاورزی بخش سعید آباد با حضور ماموران اجرا شد.

سردارمحمدیان گفت: در این عملیات از مساحتی بالغ بر 120هزار مترمربع اراضی کشاورزی و منابع طبیعی رفع تصرف شد و یک هزار متر مربع ویلا و چهار دیواری غیر مجاز که متخلفان اقدام به ساخت و ساز در آنها کرده بودند تخریب و به چرخه منابع طبیعی بازگردانده شد.

بنابر اعلام کارشناسان، ارزش اراضی آزاد شده بیش از 2 هزار میلیارد ریال و ارزش مصالح املاک تخریب شده نیز 300 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز در خاتمه از شهروندان درخواست کرد هرگونه اخبار درخصوص ساخت و ساز غیرمجاز، تغییر کاربری اراضی کشاورزی و سوء استفاده از منابع طبیعی را به مسوولان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و یا تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1082

به "خبرنگاران رفع تصرف 120هزار متر مربع اراضی ملی و کشاورزی در ساوجبلاغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رفع تصرف 120هزار متر مربع اراضی ملی و کشاورزی در ساوجبلاغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید