خبرنگاران پروین: به جام جهانی صعود می کنیم

به گزارش یزد بلاگ، تهران- خبرنگاران- سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس، گفت: به طور قطع به جام جهانی قطر صعود می کنیم و پرسپولیس و استقلال هم از گروهشان در لیگ قهرمانان آسیا بالا خواهند آمد.

خبرنگاران پروین: به جام جهانی صعود می کنیم

به گزارش خبرنگاران، علی پروین روز یکشنبه در حاشیه دیدار تیم های پیشکسوتان سرخابی با تیم رسانه ورزش در مورد دریافت میزبانی های فوتبال از کشورمان، گفت: قبل از اینکه AFC میزبان ها را مشخص کند باید کاری می کردیم اما حالا نمی شود اقدامی انجام داد.

وی در مورد احتمال صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی و پیش بینی خود از شرایط تیم های باشگاهی در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: به طور قطع به جام جهانی صعود می کنیم و پرسپولیس و استقلال هم از گروهشان در لیگ قهرمانان آسیا بالا خواهند آمد.

سرمربی اسبق تیم پرسپولیس در مورد قهرمان فصل جاری لیگ برتر فوتبال، بیان داشت: شک نکنید پرسپولیس با 10 امتیاز اختلاف قهرمان لیگ می شود.

پروین در مورد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال، گفت: تا بازی انجام نشود، نمی توان قضاوت کرد. به نظرم اسکوچیچ مربی بدی نیست و با حضور وحید هاشمیان و اضافه شدن یکی دو نفر دیگر به کادر، شرایط خوبی داریم.

او در مورد رفتن بازیکنان پرسپولیس به استقلال، گفت: زمان ما رفتن از پرسپولیس به استقلال و بالعکس را عیب می دانستند اما حالا فوتبال حرفه ای شده و این موضوع مساله خاصی نیست و بازیکنان به راحتی تیم خود را عوض می کنند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی غیر منتظره میزبانی ادامه دیدارهای گروه ایران در مقدماتی جام جهانی را به بحرین سپرد و هیچکدام از باشگاه های کشورمان نیز در لیگ قهرمانان آسیا میزبان نشدند.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3631

به "خبرنگاران پروین: به جام جهانی صعود می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پروین: به جام جهانی صعود می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید