دانش بروز استارتاپ ها برای مقابله با کرونا

به گزارش یزد بلاگ، در روزهایی که بسیاری از مشاغل به دلیل مسائل بهداشتی تعطیل هستند و یا فعالیت خود را به صورت دورکاری انجام می دهند، استارتاپ هایی هستند که شاید بیش از گذشته فعالند و همچنان به تلاش خود ادامه می دهد. از فروشگاه های اینترنتی لباس و تجهیزات تا سوپرمارکت های آنلاین و اپلیکیشن های حمل ونقل هرکدام به نوعی در تلاشند تا شرایط زندگی مردم در دوران فاصله گذاری اجتماعی به صورت عادی پیگیری شده و سختی این روزها برایشان آسان شود.

دانش بروز استارتاپ ها برای مقابله با کرونا

از زمان شیوع کرونا، در کنار مشاغل ضروری فعال در جامعه که کارشان تعطیلی بردار نبود، اپلیکیشن های خدماتی که خدمات فنی و تاسیساتی مربوط به منزل و ساختمان ارائه می کند نیز بی وقفه مشغول به فعالیت بوده و در تلاشند مسائل شهروندان در این زمینه ها را برطرف کند. به همین بهانه و برای آگاهی از نحوه فعالیت و خدماتی که اپلیکیشن های خدماتی در روزهای قرنطینه و شرایط ویژه کرونایی ارائه میکنند، سری زدیم به اپلیکیشن استادکار و با علی برتری مدیرعامل آن گفت وگویی کرده ایم که مشروح آن در ادامه آمده است.

برتری در پاسخ به این سوال که شرایط و استانداردهای شما برای ارایه خدمات با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا چگونه است، اینطور توضیح می دهد: استادکار با در اختیار داشتن بیش از 50 هزار متخصص، از ابتدای شیوع کرونا تلاش کرد با رعایت تمامی اصول بهداشتی، ارایه خدمات به شهروندان را بدون وقفه انجام دهد تا نیاز مردم برای بیرون آمدن از خانه به حداقل برسد.

وقتی از اقدامات پیشگیرانه شرکت استادکار در شرایط کرونا جویا شدیم اینطور توضیح داد: از زمان شیوع کرونا، آموزش های پیشگیرانه را به متخصصان استادکار داده ایم و حتی استفاده از ماسک و دستکش را برایشان اجباری کردیم. همچنین برای اینکه متخصص ها دغدغه مالی بابت ماسک و دستکش نداشته باشند، این هزینه توسط استادکار به آنها پرداخت شد تا هم متخصصان سالم و سلامت بمانند و هم استفاده کنندگان از خدمات با خیالی آسوده تر از خدمات استفاده کنند.

با آغاز به کار اصناف و مشاغل مختلف، یکی از سرویس های استادکار که در روزهای شیوع کرونا بسیار مورد توجه قرار گرفته است، ضدعفونی شرکت ها و ضدعفونی منازل است. مدیر عامل استادکار در این زمینه گفت: در روزهایی که دسترسی به ضدعفونی کننده مطمئن کار سختی به شمار می رود، مجموعه استادکار با راه اندازی خدمات ضدعفونی منزل و محل کار شرایطی را فراهم کرده تا افرادی که نیاز به ضدعفونی کردن محیط اطراف خود را دارند، بابت ضدعفونی کننده ها نگرانی نداشته باشند. همچنین در طرح مشترک با یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مواد ضدعفونی کشور، فروش محلول ضدعفونی کننده آنولیت را آغاز کردیم تا همه افراد جامعه به محلول ضدعفونی کننده مطمئن و کاربردی دسترسی داشته باشند.

علی برتری در انتهای گفت: استادکار با در اختیار داشتن بیش از 50 هزار متخصص و دانش تخصصی در مورد کیفیت کار آنها با رعایت تمامی اصول بهداشتی شامل استفاده از ماسک، دستکش، ضدعفونی کننده و... می تواند در بخش های خدماتی به صورت بهینه متخصصان مورد اعتماد را آموزش داده و برای سرویس های مورد نیاز مردم اعم از کارهای تعمیراتی، تاسیساتی، دکوراسیون، بازسازی و همچنین ضدعفونی شرکت ها و منازل به کار گیرد. وی ادامه داد: در شرایطی که کرونا در کشور فراگیر شده و خیلی از مشاغل را به تعطیلی کشانده، آماده ایم تا با تمام ظرفیت موجود به یاری مردم و شرکت ها بشتابیم.

جوانان این مرز و بوم نشان داده اند که هر بار به آنها اعتماد شده، توانسته اند جواب این اعتماد را به نیکی پاسخ دهند و امید است این بار نیز با توجه ویژه به استارتاپ هایی که در زمان شیوع بیماری کرونا مشکل گشای مردم بودند، راه برای پیشرفت و توسعه به سویشان گشوده شود و همچنان یاری رساند هموطنان باشند.

2121

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1185

به "دانش بروز استارتاپ ها برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش بروز استارتاپ ها برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید