دستگیری برادران دزد

به گزارش یزد بلاگ، تهران (پانا) - رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی از دستگیری 2 برادر حرفه ای دزد مغازه اطلاع داد و گفت هر دو متهم با دستور قضائی در اختیار این پایگاه برای کشف سایر جرائم احتمالی قرار دارند.

دستگیری برادران دزد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان اعلام کرد: دهم مهرماه پرونده ای به وسیله کلانتری 110 شهدا با موضوع سرقت از مغازه بازی های رایانه ای به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی مطرح کرد: از شاکی در مورد موضوع تحقیق و گفت، صبح دهم مهر ماه با مراجعه به مغازه متوجه شدم دزد یا دزدان با ورود به داخل مغازه ام اموالی از قبیل لپ تاپ، سه دستگاه تلویزیون، دی وی آر و .... به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال سرقت نموده اند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی ابراز داشت: در این راستا کارآگاهان ضمن تحقیق از شاکی، برای انجام تحقیقات محلی و میدانی راهی محل سرقت شد ند و طی مشاهدات و آنالیز های انجام شده تعیین شد، دزد یا دزدان به وسیله تخریب قفل درب مغازه وارد مغازه شده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات میدانی کارآگاهان تعیین شد که دزدان 2 نفر بودند، اضافه کرد: تصویر واضحی از چهره دزدان به دست آمد و برای شناسایی به سایر ادارات و پایگاه های پلیس آگاهی ارسال شد.

سرهنگ کنجوریان شرح داد: هویت دزدان که برادر بودند شناسایی و تعیین شد که هر دو متهم سابقه دار بوده و متعاقب آن مخفیگاه یکی از متهمان در شهر تهران شناسایی شد.

این مقام پلیسی توضیح داد: با هماهنگی های قضائی حکم جلب دزدان صادر و کارآگاهان با انجام مراقبت های پلیسی و اطمینان از حضور دزد در مخفیگاهش، پیروز شدند وی را دستگیر نمایند. متهم در آنالیز های پلیسی به سرقت از مغازه معترف و اظهار کرد، به همراه برادرش از مغازه سرقت نموده است. فقط یک دستگاه تلویزیون مال باخته در منزل وی می باشد و مابقی اموال در اختیار برادرش که در شهرستان نیشابور است منتقل شده است.

سرهنگ کنجوریان اضافه کرد: با کشف تلویزیون سرقتی از منزل دزد طی صورتجلسه به مال باخته تحویل و دستگیری متهم دوم پرونده و کشف سایر اموال در دستور کار نهاده شد.

وی با اشاره به اینکه در آنالیز های پلیسی تعیین شد متهم دوم پرونده با برای تحمل کیفر هم اکنون در زندان بسر می برد، ادامه داد: اقدامات قضائی برای تحویل متهم از زندان انجام و متهمان برای کشف سایر جرائم احتمالی در اختیار این پایگاه قرار دارند.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3455

به "دستگیری برادران دزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری برادران دزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید