دوری سه ماهه ستاره یوونتوس از میادین

به گزارش یزد بلاگ، ماتیس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس تحت عمل جراحی شانه نهاده شد و سه ماه از میادین دور خواهد بود.

دوری سه ماهه ستاره یوونتوس از میادین

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در همان اوایل فصل و ملاقات مقابل آتالانتا در برگامو بود که ماتیس دی لیخت دچار مصدومیت شانه شد و این درد تا انتها فصل مدافع جوان و هلندی بیانکونری را رها نکرد. آسیب دیدگی مدافعانی چون مریح دمیرال و جورجو کیه لینی باعث شد ماتیس دی لیخت علیرغم آسیب دیدکی تا انتها فصل در ترکیب تیمش قرار گیرد و حالا بالاخره زمان درمان قطعی او فرا رسید. فصل برای یوونتوس با حذف از لیگ قهرمانان مقابل لیون به اتمام رسید و این بهترین موقعیت برای درمان دی لیخت بود.

ماتیس دی لیخت امروز تحت عمل جراحی شانه قرار گرفته و به نظر می رسد این مدافع ارزشمند تا ماه نوامبر و به مدت سه ماه قادر به همراهی تیش نخواهد بود. اما نکته مثبت برای بیانکونری این است که دو مدافع دیگر مصدوم این تیم شرایط بازی کردن پیدا نموده اند و می توانند از ابتدای فصل در کنار لئوناردو بونوچی در ترکیب یوونتوس ایفای نقش نمایند.

این فداکاری ماتیس دی لیخت و تحمل درد در طول فصل باعث افزایش شدید محبوبیت او بین طرفداران یوونتوس شد، اما آندره پیرلو در اولین روزهای راهنمایی این باشگاه نمی تواند از دی لیخت در ترکیب ثابت استفاده کند.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1947

به "دوری سه ماهه ستاره یوونتوس از میادین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوری سه ماهه ستاره یوونتوس از میادین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید