ملاقات سلطانی فر و صالحی امیری با رئیس اتحادیه جهانی کشتی

به گزارش یزد بلاگ، در ادامه ملاقاتهای مسئولان ورزش کشورمان با مدیران IOC و روسای فدراسیون های جهانی، وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک با رئیس اتحادیه جهانی کشتی ملاقات کردند.

ملاقات سلطانی فر و صالحی امیری با رئیس اتحادیه جهانی کشتی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در ابتدای این ملاقات نناد لالوویچ ضمن خیرمقدم به مسئولان ورزش کشورمان گفت: در تهران هم یادآوری نموده بودم که کشتی برای شما مهم است و این را هم با تاکید می گویم که کشتی هم بدون ایران معنا ندارد نه اینکه این حرف من باشد تمام دنیا به این مهم اذعان دارند که ایران مهد کشتی است و این صندلی باید حفظ شود.

وی در ادامه ابراز داشت: از حمایت های مسئولین ورزش ایران از کشتی تشکر می کنم و امیدوارم این حمایت ها بیشتر شود همانگونه که اعتقاد داریم کشتی ایران بزرگ است حمایت های ما هم از کشتی ایران باید بزرگ و گسترده باشد.

رئیس اتحادیه دنیای کشتی در ادامه اظهار داشت: امیدوارم که کشتی ایران مصون از هرگونه اتفاق بدی به کار خود ادامه دهد و تاکید نمود که ما در کنار کشتی ایران بودیم و خواهیم بود.

لالوویچ با ابراز تاسف از اتفاقی که برای میزبانی جام دنیای افتاد گفت: ما کوشش بسیاری کردیم که تیم ها در این رویداد شرکت نمایند ولی بسیاری از دولت ها به فدراسیون های کشتی خود اجازه حضور در این مسابقات را ندادند و علی رغم اطمینان ما در مورد امنیت در ایران و مسابقات، متاسفانه نتوانستیم کشورها را متقاعد کنیم ولی در اولین فرصت میزبانی یک رویداد بزرگ کشتی دنیا به ایران داده خواهد شد.

وی در انتها ضمن تاکید مجدد درخصوص حمایت های همه جانبه از کشتی ایران اضافه نمود: ایران مهد و قلب کشتی دنیاست و اتحادیه دنیای از هرگونه اتفاقات ناخوشایند و بروز هرگونه مشکل برای کشتی ایران جلوگیری خواهد نمود.

در ادامه وزیر ورزش وش جوانان کشورمان ضمن تقدیر از لالوویچ و تشکر از حمایت های همیشگی اتحادیه دنیای کشتی ابراز خرسندی کرد و گفت: آقای علیرضا دبیر به عنوان یک قهرمان مسئولیت این فدراسیون را با انگیزه و کوشش وقفه ناپذیری در دست دارد و ما هم حمایت های های لازم را از وی و کشتی خواهیم داشت.

سلطانی فر با تاکید بر اهمیت کشتی در ایران اضافه نمود: در سال 2019 چهل خانه کشتی در ایران افتتاح کردیم و امیدواریم در سال 2020 این تعداد را به 50 عدد افزایش یابد و در کوششیم که این امکانات بیشتر در مناطق محروم احداث شود تا استعدادها شناسایی شوند و به کشتی ایران و دنیا خدمت کنیم.

در بخش دیگری از این ملاقات صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان نیز ضمن تقدیر و تشکر از رئیس اتحادیه دنیای کشتی از حمایت های همه جانبه و نگاه مثبت رئیس اتحادیه دنیای کشتی تقدیر و تشکر کرد.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 401

به "ملاقات سلطانی فر و صالحی امیری با رئیس اتحادیه جهانی کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات سلطانی فر و صالحی امیری با رئیس اتحادیه جهانی کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید