راه چاره جالب امیرآبادی برای رفع حواشی و مسائل استقلال

به گزارش یزد بلاگ، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره راه حل رفع مسائل و حواشی آبی پوشان پایتخت توضیحاتی را گفت.

راه چاره جالب امیرآبادی برای رفع حواشی و مسائل استقلال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی امیرآبادی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال در مورد اتفاقات چند روز اخیر این تیم از جمله صحبت های سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال و برکناری او گفت: از طرفی خبر استعفای سعادتمند مدیرعامل باشگاه در رسانه ها منتشر می شود و از طرف دیگر خود سعادتمند این خبر را تکذیب می کند.

یک مسئله داخلی باید درون خود باشگاه حل شود

او در مورد صحبت هایی که سعادتمند در مورد پیدا شدن قلیان در وسایل بازیکنان استقلال کرده داده بود گفت: آیا وقتی فرزند یک خانواده اشتباهی را مرتکب می شود، پدر خانواده مشکل را درون خانه حل می کند یا اینکه در بین همسایه فریاد می زند که فرزند من چنین کاری انجام داده است. یک مسئله داخلی باید درون خود باشگاه حل شود نه اینکه رسانه ای شود.

مدیران خارجی باید وارد ورزش کشورمان شوند

امیرآبادی در مورد ضرورت حضور مدیران خارجی در کشور گفت: در چند سال اخیر به دنبال حضور مربیان خارجی در ایران بوده ایم. من به مسئولان ورزش کشور پیشنهاد می دهم مدیران خارجی را وارد ورزش کنند.

اول ببینید بازگشت استراماچونی چقدر هزینه دارد بعد قول بدهید

او خطاب به مدیرعامل برکنار شده باشگاه استقلال گفت: آقای سعادتمند شما چرا قبل از بازی دربی در جام حذفی باید به ایتالیا سفر کنید؟ شما باید اول ببینید هزینه آوردن استراماچونی چقدر است بعد به هواداران قول بازگشت او را بدهید. چرا برای مجیدی حاشیه درست کردید؟ در بازی مقابل تراکتور در فینال جام حذفی معین بود تیم تمرکز ندارد و از گل هایی که دریافت می کردیم می شد متوجه این موضوع شد.

امیرآبادی ادامه داد: نامجو مطلق پذیرفته است در شرایط سخت به وجود آماده مسئولیت تیم را در لیگ قهرمانان آسیا بر عهده بگیرد بعد شما هشتگ استراماچونی را بازگردانید راه می اندازید. خب معلوم است سرمربی با این شرایط دیگر تمرکز ندارد.

با بازیکنانی که پول های نامعقولی می خواهند قرارداد نبندید

او در مورد بالا رفتن قیمت بازیکنان فوتبال گفت: من می گویم آکادمی باشگاه را قوی کنید که وقتی قانون منع استفاده از بازیکنان خارجی گذاشته می شود برای بازیکنان لیگ یکی که قبلا با 80 میلیون تومان قرارداد می بستند یک میلیارد هزینه نکنید. آقای سعادتمند شما می گویید بازیکنان درخواست غیر معقولی دارند و پول زیادی درخواست می کنند خب شما با این افراد قرارداد نبندید. بگذار دیگر باشگاه های لیگ فزونی با آن ها قرارداد ببندند.

امیرآبادی در مورد بازیکنان میلیاردی گفت: آیا بازیکنانی که 10 میلیارد پول می گیرند به این اندازه کار می کنند. فیلم بازی های خودشان را نگاه کنند و به این سوال جواب دهند.

او در مورد حمایت از مربیان داخلی گفت: حضور مربیان خارجی را ممنوع می کنید پس باید از مربیان داخلی حمایت کنید. نامجو مطلق چرا باید بدون تمرکز در بازی های آسیایی حضور پیدا کند.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2308

به "راه چاره جالب امیرآبادی برای رفع حواشی و مسائل استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه چاره جالب امیرآبادی برای رفع حواشی و مسائل استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید