ساخت کارخانه عظیم فراوری آجرنسوز در تفتان شروع شد

به گزارش یزد بلاگ، عملیات ساخت کارخانه عظیم آجرنسوز نما در ناحیه صنعتی نوک آباد شهرستان تفتان در هفته دولت شروع شد.

ساخت کارخانه عظیم فراوری آجرنسوز در تفتان شروع شد

به گزارش از ، غلامعلی صمصامی مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان در آیین کلنگ زنی طرح فراوریی گفت: کارخانه فراوریی آجر نسوزنما با حمایت تسهیلاتی صندوق کارآفرینی امید و پرداخت 600 میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد چهار درصد ساخته شده است.

غلامعلی صمصامی با تاکید برحمایت صندوق کارآفرینی امید از طرح های فراوری صنعتی اضافه نمود: اعتبار این کارخانه از منابع تسهیلات اشتغال روستایی تامین شده است و 10 میلیارد ریال هم سهم آورده متقاضی بوده است.

وی با بیان اینکه این واحد فراوریی صنعتی در قالب شرکت تعاونی قرار است بیش از 40 نفر نیروی کار بومی را به کار گیرد توضیح داد: بعلاوه به مناسبت هفته دولت دیروز یک واحد فراوریی زغال فشرده در شهرستان خاش به بهره برداری رسید.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان ادامه داد: برای این طرح فراوریی سه میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده و اشتغال 2 نفر را به صورت مستقیم به همراه داشته است.

وی اعلام کرد: با توجه به ماهیت صندوق کارآفرینی امید در حمایت از کسب و کار های کوچک این صندوق آمادگی دارد تا از طرح های ارائه شده کارآفرینان همسو با احتیاج های سیستان و بلوچستان حمایت کند.

ع

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4429

به "ساخت کارخانه عظیم فراوری آجرنسوز در تفتان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت کارخانه عظیم فراوری آجرنسوز در تفتان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید