شوخی با جف بیزوس به خاطر سفر موفقیت آمیز دیروزش به لبه فضا تازه آغاز شده ، آمیزه ای از شوخی های معمولی و نقد

به گزارش یزد بلاگ، میلیاردر معروف و مؤسس آمازون -جف بیزوس- دیروز سفر موفقی به لبه فضا داشت و با موشک نیو شپرد به فضا رفت و کپسول حاوی او و 3 سرنشین دیگر با موفقیت و ایمنی در صحرای غربی تگزاس بر زمین نشت.

شوخی با جف بیزوس به خاطر سفر موفقیت آمیز دیروزش به لبه فضا تازه آغاز شده ، آمیزه ای از شوخی های معمولی و نقد

کل سفر از ابتدا تا به پایان بیش از هشت دقیقه طول نکشید و زمان احساس بی وزنی به وسیله سرنشینان یک دقیقه بیشتر نبود.

خیلی ها این ماجراجویی را تحسین کردند و آن را نخستین گام برای همگانی کردن سفرهای فضایی دانستند. گرچه فعلا قشر بسیار ثروتمند می توانند از عهده بلیت این سفر برآیند.

بنابراین فعلا باید از رؤیای اینکه در دوران زندگی خود یک سفر شکوهمندتر داشته باشید و مثلا به مدار بروید و چند دور، گرد زمین بگردید را از سر بیرون کنید!

9 روز پیش ریچارد برانسون با سفینه ویرجین گلکتیک به لبه فضا رفته بود که البته خیلی ها اعتقاد دارند که سفر او صرفا یک پرواز در ارتفاع بالا بوده و گرچه از آن ارتفاع حالت کروی زمین و چشم انداز سیاهی فضا، معین بود، اما از نظر فنی او حتی به لبه فضا هم نرسیده.

باید ببینیم که نهایتا از این رقابت ها در یکی دو دهه آینده، چه خروجی ای عاید بشریت می گردد. نهایتا گرچه بعید به نظر می رسد آدم های عادی فضانورد بشوند، اما این سفرها ممکن است، منجر به تاسیس ایستگاه های مداری با هزینه پایین تر و شاید یک ایستگاه دائم روی ماه بشوند و شاید واقعا رؤیای یک پرواز سرنشین دار به مریخ (این یکی به وسیله ایلان ماسک) ممکن گردد.

اما سفر دیروز جف بیزوس، باعث شده که خیلی ها شوخی ها با او و این سفر نمایند. بعضی از شوخی ها در واقع انتقادی از سیاست های سختگیرانه در آمازون علیه کارمندان این شرکت است.

با هم تعدادی از این شوخی ها را که امکان بازتابش به نوعی وجود دارد، مرور می کنیم!

این کاربر سفر بیزوس را بی فایده دانسته و نوشته که دلش برای زمانی که میلیاردهای قدیمی تفریح خود را با احداث کتابخانه و سالن های موسیقی پر می کردند، تنگ شده:

در توییت های متعددی دو قضیه کوتاه بودن بیش از حد سفر و سخت گیری آمازون و محدود کردن ظالمانه زمان رفتن کارمندان به سرویس بهداشتی، به هم گره خورده اند!

در توییت هایی هم به صورت ضمنی گریزهای ظریف بیزوس از پرداخت مالیات، نقد شده:

حتی با جدایی بیزوس هم شوخی شده. در اینجا به این اشاره شده که اگر همسر سابق بیزوس کمی دندان روی جگر می گذاشت، در این سفر همراه بود. البته با اندازه پولی که او گرفته، می تواند به صورت انتقامی از پروازهای شرکت های رقیب استفاده کند!

اون کپسول احتمالا سرویس بهداشتی نداشت، تازه بیزوس مجبور شد، عین کارمندهاش از بطری استفاده کنه!

یک قدم کوچک برای یک انسان و یک گام برزرگ برای رسیدن به پول!

دیروز ایلان ماسک برای دقایقی ثروتمندترین مرد روی زمین بود!

فیلم نو چهار شگفت انگیز، چقدر کسل نماینده بود:

قبلا چنین چیزی پیشبینی شده بود:

احتمالا در ژاپن فیلم پرواز بیزوس، این طور پخش شد (چنان که افتد و دانی!)

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: یک پزشک
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4249

به "شوخی با جف بیزوس به خاطر سفر موفقیت آمیز دیروزش به لبه فضا تازه آغاز شده ، آمیزه ای از شوخی های معمولی و نقد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوخی با جف بیزوس به خاطر سفر موفقیت آمیز دیروزش به لبه فضا تازه آغاز شده ، آمیزه ای از شوخی های معمولی و نقد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید