طلایی: تکلیف مسابقات قاره ای و جهانی نوجوانان تعیین نیست، باید طبق قانون برنامه ریزی کنیم

به گزارش یزد بلاگ، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: تا امروز هیچ صحبتی در خصوص تیم های پایه و مسابقات جهانی و قاره ای نشده و بیشتر صحبت ها در خصوص المپیک و بوده است.

طلایی: تکلیف مسابقات قاره ای و جهانی نوجوانان تعیین نیست، باید طبق قانون برنامه ریزی کنیم

محمد طلایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد لغو تمام مسابقات کشتی جهان تا 10 تیر ماه گفت: فعلا همه باید امیدوار باشیم که جهان از شر کرونا نجات پیدا کند و بعد به فکر کشتی باشیم. سلامت ورزشکاران و مردم جهان از همه چیز مهم تر است.

وی با اشاره به مسابقات آسیایی و جهانی نوجوانان که جزو رویدادهای لغو شده تا این لحظه است، تاکید نمود: شاید این رقابت ها به تعویق افتاده باشد چون فعلا شرایط برای برگزاری هیچ مسابقه ای مساعد نیست. هیچ صحبتی هم در مورد تیم های پایه و تکلیف مسابقات جهانی و قاره ای این رده سنی نشده و بیشتر صحبت ها در مورد مسابقات المپیک و رده سنی بزرگسالان بوده است.

قهرمان سابق کشتی آزاد جهان ادامه داد: فکر می کنم طبق روالی که در مورد بزرگسالان طی شد، در ادامه در مورد رده های سنی پایه نیز با در نظر دریافت تعویق، مسابقات از سر گرفته گردد. البته همه چیز منوط به زمان سرانجام محدودیت های مربوط به کرونا است.

طلایی در پاسخ به سوالی در مورد شرایط سنی کشتی گیران رده سنی نوجوانان گفت: با تعویق یک ماهه هم رده سنی کشتی گیران در پایه تغییر می نماید. باید منتظر باشیم و ببینیم اتحادیه جهانی در نشستی که می گذارد در مورد مسابقات پیش رو چه قوانینی را در نظر می گیرد. باید طبق قانونی که اتحادیه جهانی می گذارد، برنامه ریزی کنیم.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 967

به "طلایی: تکلیف مسابقات قاره ای و جهانی نوجوانان تعیین نیست، باید طبق قانون برنامه ریزی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلایی: تکلیف مسابقات قاره ای و جهانی نوجوانان تعیین نیست، باید طبق قانون برنامه ریزی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید