عجیب ترین مرد جهانگرد

به گزارش یزد بلاگ، یک نویسنده انگلیسی در یک حرکت عجیب سفری به دور جهان را شروع نموده است. او در تمام جهان به دنبال افرادی می شود که دقیقا در روز تولد خودش به جهان آمده اند.

عجیب ترین مرد جهانگرد

جهانگردان افرادی هستند که به منظور بازدید از مناظر طبیعی یا آثار باستانی راهی سفری طولانی به کشورهای مختلف جهان می شوند آن ها معمولا در طول سفر خود سعی می نمایند تا حدامکان از همه مناطق بازدید نمایند و وقتشان را به بطالت نمی گذارند اما افرادی نیز به دلایل عجیبی این سفر را شروع می نمایند.

یک نویسنده انگلیسی در یک حرکت عجیب سفری به دور جهان را شروع نموده است که شاید خیلی ها را با خود همراه کند. او در تمام جهان به دنبال افرادی می شود که دقیقا در روز تولد خودش به جهان آمده اند.

ریچارد دیویس که در روز اول دسامبر سال 1974(25 آذر 1353) به جهان آمده است به دنبال دوقلوهای تاریخی خود است. او میخواهد تا حد امکان این افراد را دیدار کند سپس خاطرات ان ها را وارد کتابش کند.

ریچارد از روز اولی که این سفر را شروع نموده است افراد جالبی را دیدار کرد که از میان آنها یک بازیگر در امریکا، یک قهرمان بدنسازی در هلند و یک شهردار در ایتالیا را بیشتر از دیگران دوست دارد.

به گفته دیویس، این کتاب نه تنها خاطرات را جمع می نماید بلکه به عنوان یک تحقیق برای آن است که نشان دهد افرادی که در یک روز به جهان آمده اند چه مقدار می توانند شبیه به هم باشند.

منبع :باشگاه خبرنگاران

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: لست سکند
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 254

به "عجیب ترین مرد جهانگرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین مرد جهانگرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید