فرامرزیان: پرداخت حقوق ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی براساس آیین نامه خواهد بود

به گزارش یزد بلاگ، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان توضیحاتی را درخصوص نحوه پرداخت حقوق به ورزشکارانی که پیروز به کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک می شوند، ارائه کرد.

فرامرزیان: پرداخت حقوق ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی براساس آیین نامه خواهد بود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ژاله فرامرزیا ن در حاشیه نشست معاونین توسعه منابع ادارات کل ورزش و جوانان استان ها گفت: این نشست با حضور معاونین سازمان اداری و استخدامی و ذی نفعان، جهت آنالیز شرایط اقتصادی در سال 98 ، اقدامات در حوزه ساختاری، منابع انسانی و مجموعه مسائل مرتبط با این سه بخش برگزار گردید.

وی اضافه کرد: اقتصاد ورزش، حوزه تحول اداری، فناوری اطلاعات، جشنواره شهید رجایی، فرایند فعالیت و اقدامات ادارات کل در مقایسه با یکدیگر و موضوعات عمومی در حوزه ستادی و برش های استانی از جمله مباحثی است که در این نشست مورد آنالیز و ارزیابی نهاده شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تحقق 100 میلیارد اعتبار جهت تکمیل 42 پروژه در سال 98 گفت: در حال حاضر 43 درصد اعتبار پروژه ها تامین شده است و امیدواریم تا سرانجام سال بتوانیم پروژه ها را به اتمام برسانیم و با استفاده از ظرفیت ماده 27 برای پروژه های بیشتری اقدام کنیم.

فرامرزیان با اشاره به ارائه کلیات در خصوص بودجه سال 99 گفت: پس از پرداخت بودجه به مجلس برنامه بسیار جدی و خاصی را در خصوص تفاوت های بودجه سال 99 با سال ها گذشته را در اختیار مدیران کل قرار می دهیم و فرایند فعالیت در بودجه سال 99 را با شیوه جدیدی پیش خواهیم برد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: سعی کردیم برنامه ریزی ای جهت پرداخت ویژه برای فدراسیون هایی که احتمال کسب مدال در آنها بیشتر است را داشته باشیم و به میزان برنامه هایی که ارائه می دهند مورد همراهی قرار بگیرند.

فرامرزیان در خصوص پرداخت حقوق به ورزشکارانی که کسب سهمیه کردند، گفت : براساس مصوبه ستاد بازی ها قرار بر این شد به ورزشکارانی که سهمیه المپیک کسب می نمایند به مدت یک سال (از تیرماه سال جاری تا تیر ماه سال آینده) هر ماه مبلغ 5 میلیون تومان به صورت حقوق از جانب وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به صورت مشترک پرداخت گردد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: پرداخت حقوق ورزشکاران پارالمپیک براساس مکانیزم کمیته پارالمپیک انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: به تمامی فدراسیون ها اعلام کردیم که چنانچه سهمیه المپیک کسب شده به نام خود ورزشکار و یا مربوط به فدراسیون است اعلام نمایند تا طی یک مکانیزم خاص حمایت های اقتصادی لازم صورت گیرد.

فرامرزیان با اشاره به تعهدی که در خصوص پرداخت یاری به فدراسیون ها داشتند، گفت: سعی کردیم برنامه ریزی جهت پرداخت ویژه برای فدراسیون هایی که احتمال کسب مدال در آنها بیشتر است را داشته باشیم و به میزان برنامه هایی که ارائه می دهند مورد همراهی قرار بگیرند تا ما شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران خوب مان در المپیک 2020 باشیم.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 233

به "فرامرزیان: پرداخت حقوق ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی براساس آیین نامه خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرامرزیان: پرداخت حقوق ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی براساس آیین نامه خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید