فروش پایین آیفون برای اپل دردساز شد؛ پرداخت 950 میلیون دلار غرامت به سامسونگ

به گزارش یزد بلاگ، سامسونگ هفته گذشته راهنمای درآمد و سود عملیاتی خود در سه ماهه دوم 2020 منتشر کرد که شامل یکبار دریافت پول مربوط به بخش نمایشگر آن می گردد:

فروش پایین آیفون برای اپل دردساز شد؛ پرداخت 950 میلیون دلار غرامت به سامسونگ

سامسونگ گزارش نموده که سود عملیاتی تقریبی آن شامل یکبار دریافت پول برای بخش نمایشگر می گردد، البته میزان آن معین نشده. هفته گذشته گزارشی به این موضوع اشاره نموده بود که سامسونگ دیسپلی 745 میلیون دلار از اپل به علت خرید کمتر از انتظار پنل های OLED برای آیفون ها پول دریافت نموده است، اما گزارش جدید آن را 950 میلیون دلار عنوان نموده است.

اپل در سه ماهه دوم 2020 بسیاری از فروشگاه های خود را در ایالات متحده آمریکا و سایر کشورها تعطیل کرد که همین موضوع به همراه شرایط نامناسب اقتصاد جهانی، کاهش آیفون ها را در پی داشت. پس از مدتی فروشگاه های این شرکت باز شدند، اما دوباره با افزایش شیوع ویروس کرونا روبه رو هستیم که تعطیلی دوباره آن ها را در پی دارد.

پرداخت این مبلغ به سامسونگ از فروش کمتر از انتظار آیفون خبر می دهد. اپل در ماه آوریل به درآمد 58.3 میلیارد دلاری خود اشاره نمود که نسبت به بازه زمانی سال گذشته و درآمد 58 میلیارد دلاری آن، رشد داشته، با این حال تا به امروز گزارش اقتصادی جدیدی منتشر ننموده است. این شرکت میخواهد گزارش جدید خود را در تاریخ 9 مرداد ماه منتشر کند.

این اولین باری نیست که اپل برای عدم امکان خرید پنل به سامسونگ پول پرداخت می نماید. این شرکت در ژوئیه سال گذشته میلادی نیز به علت فروش کمتر از انتظار آیفون در چین مجبور به پرداخت 683 میلیون دلار غرامت به سامسونگ شد که البته فروش آن ها دوباره افزایش پیدا کرد تا اینکه شیوع کرونا اپل را دچار دردسر کرد.

منبع : دیجیاتو

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: آی تابناک
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1707

به "فروش پایین آیفون برای اپل دردساز شد؛ پرداخت 950 میلیون دلار غرامت به سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش پایین آیفون برای اپل دردساز شد؛ پرداخت 950 میلیون دلار غرامت به سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید