لیست خرید زمستانی استقلال تعیین شد؛ 2 ستاره آبی پوش می شوند؟

به گزارش یزد بلاگ، تهران (پانا) - باشگاه استقلال میخواهد در فصل جابجایی زمستانی دو بازیکن مطرح لیگ رجحان را به لیست تیمش اضافه کند.

لیست خرید زمستانی استقلال تعیین شد؛ 2 ستاره آبی پوش می شوند؟

با شروع فصل جابجایی زمستانی، کوشش تیم های لیگ رجحان برای تقویت تیم در نیم فصل دوم جدی تر از هفته های گذشته شده است و در مذاکرات با گزینه های مورد نظر در حال برگزاری است.

استقلال تهران که روزهای پرحاشیه ای را پس از شکست مقابل سپاهان و از دست رفتن قهرمانی نیم فصل دنبال می نماید، با درخواست محمود فکری قرار است در فصل جابجایی زمستانی تقویت گردد و به همین دلیل براساس شنیده ها، نام دو ستاره لیگ رجحان در لیست خرید زمستانی این تیم دیده می شوند.

سعید واسعی هافبک تراکتور تبریز و امین قاسمی نژاد مهاجم شهر خودرو مشهد گزینه هایی هستند که استقلالی ها کوشش می نمایند آنها را به تهران بیاورند تا در نیم فصل دوم با پیراهن آبی استقلال به میدان بروند. البته هر دو بازیکن تحت قرارداد با تیم هایشان هستند و حضور آنها در استقلال منوط به کسب رضایت نامه از باشگاه های تراکتور و شهر خودرو است.

درباره لیست خروج ، احتمال جدایی سجاد آقایی مهاجم جوان این تیم زیاد است ولی شاید طی روزهای احتمال جدایی سجاد آقایی مهاجم جوان این تیم زیاد است ولی شاید طی روزهای آینده استقلال آبستن حوادث عجیبی باشد.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3639

به "لیست خرید زمستانی استقلال تعیین شد؛ 2 ستاره آبی پوش می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست خرید زمستانی استقلال تعیین شد؛ 2 ستاره آبی پوش می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید