مادورو در پاسخ به اتهام آمریکا: ونزوئلا با تمام قوا آماده هرگونه تهاجم است

به گزارش یزد بلاگ، مادورو، ترامپ را یک گاوچران نژادپرست و بدبخت خواند و هشدار داد که کشورش با تمامی قوا آمادهٔ هرگونه تهاجم خصمانه است.

مادورو در پاسخ به اتهام آمریکا: ونزوئلا با تمام قوا آماده هرگونه تهاجم است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از یورونیوز، نیکلاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا در واکنش به اتهام فساد و مشخص جایزه برای دستگیری اش از سوی ایالات متحده، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور را یک گاوچران نژادپرست و بدبخت خواند و هشدار داد که کشورش با تمامی قوا آمادهٔ هرگونه تهاجم خصمانه است.

وی خطاب به رئیس جمهوری ایالات متحده گفت: دونالد ترامپ، تو آدم بدبختی هستی. تو که یک زمانی در نیویورک صاحب بنگاه املاک بودی، حالا می خواهی روبط بین الملل را هم مثل یک زورگیر مافیایی حل وفصل کنی.

مادورو همچنین بیان کرد این حرکت آمریکا انگیزهٔ سیاسی دارد و تأکید کرد که آمریکایی ها نقشِ کلمبیا را در قاچاق مواد مخدر نادیده می گیرند، کشوری که خود متحد آمریکاست.

نیکلاس مادورو در ادامه تهدیدهای خود را شدت داد و گفت: اگر روزی امپریالیست ها و اولیگارش های کلمبیایی جرأت نمایند به یک موی ما دست درازی نمایند، خشم کل ملت بولیوی آنها را محو خواهد نمود.

دادستانان ایالات متحده روز گذشته به خاطر سازمان دهی تشکیلات تروریستی و قاچاق گستردهٔ مواد مخدر به آمریکا و پولشویی علیه رئیس جمهور، رئیس مجلس موسسان، رئیس دادگستری و مدیر سابق اطلاعات ارتش ونزوئلا اعلام جرم کردند.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 845

به "مادورو در پاسخ به اتهام آمریکا: ونزوئلا با تمام قوا آماده هرگونه تهاجم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مادورو در پاسخ به اتهام آمریکا: ونزوئلا با تمام قوا آماده هرگونه تهاجم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید