مشارکت صنعتی برای تقویت استخر های فایبرگلسی با پودر گرافن

به گزارش یزد بلاگ، برای تقویت استخر های شنای فایبرگلسی با استفاده از پودر گرافن، قراردادی به امضاء رسیده که طی آن قرار است شرکت فرست گرافن پودر گرافن در اختیار شرکت اکواتیک قرار دهد.

مشارکت صنعتی برای تقویت استخر های فایبرگلسی با پودر گرافن

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، با انعقاد قراردادی میان شرکت فرست گرافن (First Graphene) و آکواتیک لژیر تکنولوژیز (Aquatic Leisure Technologies) به زودی از پودر گرافن موسوم به PureGraph در تولید استخر های فایبرگلسی استفاده خواهد شد. با امضاء این قرارداد، قرار است 2.5 تن در سال فایبرگلس تقویت شده با گرافن در استرالیا، آمریکا و نیوزلند فروخته شود.

فرست گرافن و شرکت آکواتیک در طول دو سال گذشته آزمایش های گسترده ای را برای ادغام پودر گرافن با رزین های مورد استفاده در استخر ها انجام داده اند. نتایج کار آن ها نشان داد که با استفاده از درصد اندکی از پودر گرافن در این رزین ها، مقاومت خمشی قابل توجهی در این محصولات ایجاد می شود.

کریگ مگ گاچین، مدیرعامل شرکت فرست گرافن می گوید که آزمایش غوطه وری مطابق با استاندارد های ASTM D 750 به اتمام رسیده است و نتایج از کاهش میزان جذب حکایت دارد که این امر باعث کاهش پتانسیل تاول اسمزی می شود.

وی می افزاید: اجرای این توافق نامه یکی از چندین موارد پیش بینی شدهاستخر برای سال 2020 است. ما خوشحالیم که با شرکت آکواتیک همکاری داریم تا محصول منحصر به فرد استخر های فایبرگلسی را به بازار داخلی و خارجی معرفی کنیم. گرافن به مشتریان ما کمک می کند تا محصولات جدیدی را که بدون گرافن وجود نداشت، تولید کنند. پودر گرافن PureGraph عامل مهمی در جذب الاستومرها، کامپوزیت ها و روکش ها است و ما به دنبال برنامه های جدید خواهیم بود که گرافن می تواند در آن ها ارزش افزوده ایجاد کند.

مدیر اجرایی شرکت آکواتیک معتقد است که این شرکت متعهد به ارائه رهیافت های خلاقانه برای مشتریان خود است. وی می گوید: ما از محصولی که با گرافن تولید شده بسیار شگفت زده شدیم. ادغام گرافن با فایبرگلس های مورد استفاده در استخر ها می تواند عصر جدیدی در حوزه استخر های شنای فایبرگلسی ایجاد کند.

ورن معتقد است که این افزودنی منجر به افزایش دوام، استحکام و مقاومت به آب و مواد شیمیایی در استخر های فایبرگلسی می شود.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1884

به "مشارکت صنعتی برای تقویت استخر های فایبرگلسی با پودر گرافن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت صنعتی برای تقویت استخر های فایبرگلسی با پودر گرافن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید