مقاله: آخر هفته در روستای شهرستانک ؛ جاهای دیدنی کرج

به گزارش یزد بلاگ، سواری شخصی: می توانید وارد جاده کرج - چالوس شوید. اگر از کرج بیایید، بعد از حدود 44 کیلومتر رانندگی و گذر از روستای آسارا، نرسیده به گچسر، به دوراهی شهرستانک که در سمت راست تان است می رسید. تابلویی جهت را به شما نشان می دهد. حدود ده دقیقه بعد در روستا خواهید بود.

مقاله: آخر هفته در روستای شهرستانک ؛ جاهای دیدنی کرج

اگر در امتداد کاخ ناصری جهت رودخانه را دنبال کنید قبل از رسیدن به چشمه، آبشار کم ارتفاع و عریضی را خواهید دید که سقوط آب چشم نوازی را به شما نشان می دهد و موسیقی دل انگیزی برایتان می نوازد.

متاسفانه اقامت در شهرستانک، امکانات چشمگیری ندارد. می توانید در یکی از شهرهای نزدیک بمانید یا برای سفری یک روزه به شهرستانک، برنامه ریزی کنید. تهران، کرج، مرزن آباد و … انتخاب خوبی است.

آدرس: استان البرز، شهر کرج، جاده چالوس، منطقه آسارا، نرسیده به گچسر

قبل از روستا، باید در محوطه ای خودروی خود را پارک کنید و با کمی پیاده روی به روستا برسید.

روستایی در شمال کوه توچال تهران و در جاده چالوس قرار گرفته است که قدمت آن به 3000 سال می رسد. منبع آب و چشمه ای پر آب دارد و مردم را گرد هم آورده. منطقه ای خوش آب و هوا با 500 هکتار مساحت. ترکیبی چشم نواز از تاریخ و طبیعت حیرت انگیز است و ناصرالدین شاه هم به راحتی از آن نگذشته و کاخی در آن ساخته است. صفحه گردشگری مان امروز به روستای شهرستانک می رود. مقصدی مناسب برای دوری از دغدغه ها و روزمرگی. برای آخر هفته ای فرح بخش با خبرنگاران بمانید.

منبع مقاله: آخر هفته در روستای شهرستانک ؛ جاهای دیدنی کرج

انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4570

به "مقاله: آخر هفته در روستای شهرستانک ؛ جاهای دیدنی کرج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آخر هفته در روستای شهرستانک ؛ جاهای دیدنی کرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید