مهاجم پرسپولیس در تمرین شرکت نمی کند؛ ساز جدایی؟

به گزارش یزد بلاگ، این مهاجم جوان که سال گذشته با تصمیم محمدحسن انصاری فرد به جمع قرمز ها ملحق شد، در دوره گابریل کالدرون چندان مورد توجه این مربی قرار نداشت و همین موضوع دستمایه انتقاد بعضی از طرفداران به این سرمربی آرژانتینی شد، اما حتی با ورود یحیی گل محمدی هم اوضاع تغییر نکرد و آریا برزگر در زمین حضور نیافت.

مهاجم پرسپولیس در تمرین شرکت نمی کند؛ ساز جدایی؟

برزگر امیدوار بود که این فصل پس از جدایی علیپور، محرومیت آل کثیر و ناکامی رمضانی در ترکیب حضور یابد، اما هرگز وارد زمین نشد تا با صفر بازی، اردوی پرسپولیس را ترک کند. گزارش ها حاکی از آن است که او چند وقتی است در تمرین حضور ندارد و احتمالا در جابجایی زمستانی به همراه سعید حسین پور از پرسپولیس جدا خواهد شد.

با جدایی برزگر و حسین پور فهرست زیر 23 سال و زیر 21 سال پرسپولیس هم خالی می شوند و باید دید یحیی گل محمدی چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت.

آریا برزگرِ 18 ساله با درخشش در تیم جوانان در صحنه فوتبال ایران معرفی گردید و به پرسپولیس نیز پیوست و حتی قراردادی بلند مدت امضا کرد، اما حالا از این تیم جدا می گردد. این در حالی است که طرفداران پرسپولیس امیدوار بودند که او نیز مثل طارمی، علیپور و عبدی در سنین جوانی بدرخشد و جای بزرگان را در ترکیب بگیرد.

شماره پیراهن او (25) هم در اختیار مهدی عبدی قرار گرفته تا کادرفنی پرسپولیس به این شکل عدم تمایل به حضور این بازیکن در تمرین را نشان دهند.

ورزش سه

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: فرارو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3375

به "مهاجم پرسپولیس در تمرین شرکت نمی کند؛ ساز جدایی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم پرسپولیس در تمرین شرکت نمی کند؛ ساز جدایی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید