ویدئو: اگر اپل زمان معرفی نخستین نسخه کامپیوتر مک، فناوری ساخت تبلیغات ویدئویی به سبک الان داشت &hellip

به گزارش یزد بلاگ، ویدئوهای تبلیغی این روزهای محصولات فناوری را در نظر بگیرید. همیشه کنجکاوم بدانم چه حسابگری هایی برای ساخت آنها صورت می گیرد؟ سناریوی ساخت آنها با چه حساسیت هایی دنبال می شود؟ چطور ویدئوهای گرفته شده با دوربین های پیشرفته و ویدئوهای سه بعدی با هم ترکیب می شوند؟ نریشن ها یا موسیقی با چه دقتی روی موسیقی گذاشته می شوند؟

ویدئو: اگر اپل زمان معرفی نخستین نسخه کامپیوتر مک، فناوری ساخت تبلیغات ویدئویی به سبک الان داشت &hellip

بی شک از دهه 1980 تا حالا، ساختن ویدئوهای تبلیغی بسیار پیشرفت کرده است.

ویدئوی تبلیغی نخستین نمونه کامپیوتر مک در سال 1984، بی شک بسیار نمادین و ماندگار و زیبا بود. اما یک لحظه تصور کنید که با فناوری کنونی قرار بود مثلا یک تبلیغ مشابه آی پد 2021 برای مک قدیمی ساخته می شد و این درست کاری است که یک گرافیست و طراح به نام Thibaut Crepelle انجام داده است.

او برای اینکه بتواند ویدئوی تر و تمیز دربیاورد، مک نخستین را به صورت 3D بازسازی کرد، همان طور که کیبورد و ماوسش را هم کامل به صورت گرافیکی خلق کرد.

بعد از نرم افزارهایی برای نمایاندن رباط گرافیکی مک اولیه استفاده کرد و دست آخر با ادوبی افتر افکتس از همه چیز رندر گرفت.

حاصل کار چیزی جالبی شده. یک نوع ترکیب گذشته و حال.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: یک پزشک
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4169

به "ویدئو: اگر اپل زمان معرفی نخستین نسخه کامپیوتر مک، فناوری ساخت تبلیغات ویدئویی به سبک الان داشت &hellip" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدئو: اگر اپل زمان معرفی نخستین نسخه کامپیوتر مک، فناوری ساخت تبلیغات ویدئویی به سبک الان داشت &hellip"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید