پیروزی گل گهر مقابل سپاهان در دیداری جذاب و دیدنی، برد پرگل شهرخودرو برابر ماشین سازی

به گزارش یزد بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- تیم های گل گهر سیرجان و سپاهان در چهارچوب هفته اول رقابت های لیگ بیستم به مصاف یکدیگر رفتند.

پیروزی گل گهر مقابل سپاهان در دیداری جذاب و دیدنی، برد پرگل شهرخودرو برابر ماشین سازی

به گزارش خبرنگاران، شاگردان امیر قلعه نویی توانستند اولین 3 امتیاز مهم و خانگی این فصل لیگ برتر را مقابل سپاهان به دست بیاورند. ستاره این بازی گادوین منشا مهاجم گل گهر بود که با ثبت یک گل و یک پاس گل و همجنین نفوذهای سریع و خطرناکش نقش به سزایی در شکست دادن سپاهان داشت. امیر قلعه نویی توانست با درخشش مهاجمان و مدافعان کناری خود، تیم سابقش را از پیش رو بردارد.

اولین تجربه سرمربیگری محرم نویدکیا در لیگ برتر خلیج فارس با شکست همراه شد. زرد پوشان به رغم اینکه در دقایقی ابتدایی بازی به گل رسیدند، نتوانستند مانع از ضد حمله ها و ارسال های خطرناک گل گهری ها رو دروازه خود شوند. در نیمه دوم، سپاهان نتوانست حمله خطرناکی روی دروازه گل گهر به وجود بیاورد.

ترکیب گل گهر سیرجان: علیرضا حقیقی، سیدعلیرضا ابراهیمی، آرمین سهرابیان، بهنام برزای، میلاد زکی پور، احمدرضا زنده روح، علیرضا علیزاده، سعید صادقی (84 حمید پورعلی)، نوید عاشوری (82 علی قربانخانی)، گادوین منشا، یونس شاکری (89 پیمان رنجبری)

سرمربی گل گهر سیرجان: امیر قلعه نویی

ترکیب سپاهان: پیغام نیازمند، عزت الله پورقاز، محمد نژادمهدی، شایان مصلح (78 محمدرضا خلعتبری)، دانیال اسماعیلی فر، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی (59 رسول نویدکیا)، محمدرضا حسینی (84 رضا میرزایی)، رضا دهقانی (59 کی روش استنلی)، سجاد شهباززاده

سرمربی سپاهان: محرم نویدکیا

یکی از حساس ترین بازی های هفته اول لیگ بیستم طبق قرعه باید در استادیوم امام علی سیرجان میان سپاهان و گل گهر برگزار می شد؛ مسابقه ای که امیرقلعه نویی را مقابل تیم سابقش قرار می داد؛ تیمی که جدایی خوبی از آن نداشت و طرفداران سپاهان بدرقه خوبی با پرافتخارترین مربی ایران نداشتند. این مسابقه با گل محمدرضا حسینی که روی ارسال دقیق سروش رفیعی در دقیقه 12 با ضربه سر شکل گرفت، از تیم میزبان که سرمربی خود را به دلیل اتفاقات اتفاق افتاده در ملاقات سپاهان و استقلال روی سکوها می دید، پیش افتاد ولی این انتها کار گلزنی در اردوی تیم سپاهان بود و گل های گل گهر یکی یکی وارد دروازه پیغام نیازمند شدند تا این گلر که تا هفته نهم لیگ نوزدهم گلی دریافت نکرده بود، در 90 دقیقه سه گل طی هفته ابتدایی لیگ بیستم بخورد. اولین گل شاگردان امیرقلعه نویی روی پاس شاکری و ضربه سعید صادقی در دقیقه 30 به دست آمد و نیمه اول با همین نتیجه انتها یافت. در نیمه دوم باز هم این تیم میزبان بود که عملکرد بهتری داشت و اینبار در دقیقه 55 روی ارسال بهنام برزای و ضربه سر منشا به گل دوم بازی دست یافت. سه دقیقه بعد هم دوباره این منشا بود که پایه گذار گل سوم تیمش شد تا شاکری آن را وارد دروازه نیازمند کند و روز درخشان مهاجمان گل گهر کامل گردد.

توضیح گل:

سپاهان (1-0): ارسال کرنر از سمت راست خط دفاعی آبی پوشان سیرجانی توسط سروش رفیعی با ضربه سر خوب و دقیق محمدرضا حسینی در دقیقه 12 به گل اول بازی تبدیل شد.

گل گهر سیرجان (1-1): یک ارسال بلند پشت محوطه جریمه با ضربه سر یونس شاکری و حضور به موقع سعید صادقی در محوطه جریمه به گل اول بازی تبدیل شد.

گل گهر (2-1): ارسال بهنام برزای که در این ملاقات به عنوان دفاع راست بازی می نماید، روی تیرک دوم دروازه به منشا رسید و این مهاجم نیجریه ای هم با یک ضربه سر تماشایی در دقیقه 55 گل تساوی بازی را ثبت کرد.

گل گهر سیرجان (3-1): در شرایطی که سپاهان پس از دریافت گل دوم برای رسیدن به گل تساوی کوشش می کرد، روی یک ضدحمله و سرعت گادوین منشا، موقعیت دیگری برای تیم میزبان ایجاد شد و پاس این مهاجم نیجریه ای برای یونس شاکری این بازیکن را با نیازمند تک به تک کرد تا سومین گل هم در هفته اول بازی ها وارد دروازه سپاهان گردد.

- تیم های شهر خودرو و ماشین سازی در چارچوب هفته اول رقابت های لیگ بیستم از ساعت 15:50 به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود مشهدی ها به انتها رسید. تیم های شهر خودرو و ماشین سازی در چارچوب هفته اول رقابت های لیگ بیستم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با فزونی سه گله شاگردان رحمتی به انتها رسید.

ترکیب شهر خودرو: میلاد فراهانی، محمدعرفان معصومی، علی نعمتی، حسن جعفری، محمدعلی فرامرزی، اکبر صادقی، صادق صادقی، امیرحسین کریمی، روح الله سیف اللهی، امین قاسمی نژاد و رحمان جعفری

سرمربی شهر خودرو: سید مهدی رحمتی

ترکیب ماشین سازی: محمدباقر صادقی، اصغر نصیری، سیدمحمد حسینی، سیروس صادقیان، میلاد خدایی، ایمان باصفا، اتابک زارعی، برهان عابد (منصور باقری دقیقه 44)، ابوالفضل رزاق پور، بهمن سالاری و اکبر آفاقی

سرمربی ماشین سازی: وحید بیاتلو

توضیح گل:

شهرخودرو 1 - ماشین سازی 0 (امین قاسمی نژاد - دقیقه 11): حرکت بازیکنان شهرخودرو از سمت چپ با نفوذ امین قاسمی نژاد همراه شد و او به زیبایی با ضربه از زاویه بسته دروازه ماشین سازی را گگردد تا بازی یک بر صفر گردد.

شهرخودرو 2 - ماشین سازی 0 (امین قاسمی نژاد- دقیقه 16): بازیکنان شهرخودرو در میانه میدان توپ را در اختیار گرفتند و وارد محوطه جریمه شدند. حسن جعفری پاس کات بک به قاسمی نژاد داد و او اختلاف را به عدد دو رساند.

شهرخودرو 3 - ماشین سازی 0 (حسن جعفری- دقیقه 90+2): بازیکنان شهرخودرو در یک ضد حمله توانستند به دروازه ماشین سازی برسند. قاسمی نژاد در سمت چپ توپ را در اختیار گرفت و در حالی که فرصت گلزنی داشت، توپ را به جعفری سپرد تا او گل سوم را با ضربه ای دقیق به ثمر برساند.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2661

به "پیروزی گل گهر مقابل سپاهان در دیداری جذاب و دیدنی، برد پرگل شهرخودرو برابر ماشین سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی گل گهر مقابل سپاهان در دیداری جذاب و دیدنی، برد پرگل شهرخودرو برابر ماشین سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید