کشف کارگاه تولید روغن های تقلبی خوراکی

به گزارش یزد بلاگ، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف کارگاه تولید روغن های تقلبی خوراکی خبر داد.

کشف کارگاه تولید روغن های تقلبی خوراکی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ جلیل موقوفه ای با اعلام خبر کشف کارگاه تولید روغن های تقلبی خوراکی، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وصول اخبار و اطلاعات مردمی مبنی بر فعالیت مشکوک یک واحد صنفی در محله خانی آباد، عوامل کلانتری 160 خزانه، نسبت به بررسی و صحت سنجی موضوع اقدام کردند و بنابر مشاهدات عینی آن ها معین شد در یک باب مغازه حدوداً 30 متری، روغن های خوراکی تقلبی تولید می شود.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت افزود: در ادامه موضوع به مرجع قضائی منعکس شد که مرجع قضائی دستور ورود به مغازه مذکور را صادر کرد.

وی بیان نمود: پس از ورود مأموران به مغازه مذکور، معین شد دو نفر داخل مغازه حضور دارند و تعداد دو هزار و 500 قوطی روغن خالی، حدود هزار و 500 لیتر روغن خوراکی ایرانی و تجهیزات مربوط به لِیبل زنی، چاپگر صنعتی و پلمب در های قوطی روغن در آنجا رؤیت شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از بررسی بیشتر معین شد، متهمان پس از خالی کردن روغن های تولید داخل، محتویات آن را داخل روغن های خارجی دیگر ریخته و پس از پلمب مجدد در، لیبل زنی، درج تاریخ تولید و انقضاء روی قوطی و چیدن روغن ها داخل کارتن، هر قوطی را به قیمت 80 تا 90 هزار تومان به فروش می رساندند.

موقوفه ای با اشاره به بازداشت دو متهم در این رابطه، گفت: متهمان برای رهایی خود، مبلغ هشت میلیون تومان رشوه به مأموران پیشنهاد دادند که مأموران پاک دست و وظیفه شناس، ضمن رد رشوه، این مورد را نیز در پرونده متهمان درج کردند.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2585

به "کشف کارگاه تولید روغن های تقلبی خوراکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف کارگاه تولید روغن های تقلبی خوراکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید