کمیته امنیت و دفاع مجلس عراق درباره اعزام تابستانی نظامیان آمریکایی توضیح داد

به گزارش یزد بلاگ، عضو کمیته امنیت و دفاع مجلس عراق گفت که اعزام نیروهای آمریکایی به عراق در چارچوب جایگزین کردن نیروهایشان در سه پایگاه محدودی است که آنها هم تحت جدول زمانی برای خروج از عراق قرار گرفته اند.

کمیته امنیت و دفاع مجلس عراق درباره اعزام تابستانی نظامیان آمریکایی توضیح داد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بدر الزیادی عضو کمیته امنیت و دفاع مجلس عراق درباره تصمیم وزارت دفاع آمریکا در اعزام نیروهای نظامی به عراق در تابستان توضیح داد.

الزیادی در گفت وگو با پایگاه خبری بغداد الیوم گفت: طرح جایگزین کردن واحدهای نظامی در پایگاه های آمریکایی مسئله ای طبیعی است که هر ساله انجام می شود و جایگزینی نیروهای آمریکایی مربوط به پایگاه هایی است که عقب نشینی از آنجا صورت نگرفته است و هنوز تحت جدول زمانی برای عقب نشینی هستند.

وی افزود: جایگزینی نیروهای آمریکایی به معنای اعزام واحدهای جدیدی نیست و سیستم جایگزین کردن نیروها یک سیستم شناخته شده نزد ارتش آمریکاست.

الزیادی گفت: نیروهای آمریکایی حاضر در عراق در سه پایگاه محدود شده اند. بخشی اندک از آنها در پایگاه التاجی و بخش دیگر در دو پایگاه عین الاسد در استان الانبار و پایگاه الحریر در اربیل هستند.

ارتش آمریکا روز شنبه در بیانیه خود درباره طرح تابستانه اعزام نظامیان به عراق گفت که تیپ دوم رزمی لشکر هوابرد هشتاد و دوم مستقر در پایگاه فورت براگ کارولینای شمالی به عراق اعزام خواهد شد.

.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1118

به "کمیته امنیت و دفاع مجلس عراق درباره اعزام تابستانی نظامیان آمریکایی توضیح داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته امنیت و دفاع مجلس عراق درباره اعزام تابستانی نظامیان آمریکایی توضیح داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید