کومان: تا حد خستگی مقابل سویا جنگیدیم و شایسته صعود بودیم، در بازی با پاری سن ژرمن به دنبال پیروزی خواهیم بود

به گزارش یزد بلاگ، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از عملکرد شاگردانش مقابل سویا در جام حذفی اسپانیا ابراز رضایت کرد.

کومان: تا حد خستگی مقابل سویا جنگیدیم و شایسته صعود بودیم، در بازی با پاری سن ژرمن به دنبال پیروزی خواهیم بود

به گزارش خبرنگاران، رونالد کومان که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا، شکست 2 بر صفر بازی رفت مقابل سویا را با پیروزی 3 بر صفر لحظات انتهای جبران کردند و در مجموع دو ملاقات رفت و برگشت با رجحان 3 بر 2 راهی ملاقات فینال شدند، پس از این بازی گفت: فوق العاده بود. ما تا حد خستگی جنگیدیم. از کوشش تیمم در این بازی راضی هستم و ما شایسته پیروزی در این ملاقات بودیم. ما همواره به خود باور داریم و هرگز شکست را نمی پذیریم. این بحث ذهنیتی است و به عنوان سرمربی تیم نمی توانم از تیمم بخواهم که بهتر از چیزی که در این ملاقات از آنها دیدیم، بازی نمایند.

بارسلونا که چهارشنبه هفته آینده در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی باید در پاریس به مصاف پاری سن ژرمن برود که در بازی رفت با نتیجه 4 بر یک تن به شکست داده است. بارسلونا حالا امیدوار است پس از بازگشت فوق العاده اش در تقابل با سویا، چنین بازگشتی را در تقابل با PSG داشته باشد. آبی واناری ها البته پیش از این در سال 2017 در همین مرحله از مسابقات پیروز شده بودند شکست 4 بر صفر بازی رفت را با رجحان 6 بر یک دراماتیک در بازی برگشت جبران نمایند و در مجموع دو ملاقات رفت و برگشت با نتیجه 6 بر 5 راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شدند.

سرمربی هلندی بارسلونا درباره احتمال تکرار چنین بازگشتی در بازی چهارشنبه هفته آینده مقابل پاری سن ژرمن گفت: جبران شکست 2 بر صفر آسان تر از جبران شکست 4 بر یک است. پاری سن ژرمن تیم فوق العاده ای است و بازیکنان فوق العاده ای هم دارد. ما بازی برگشت را برای کسب پیروزی شروع خواهیم کرد و باید ببینیم که آیا در انتها شانسی برای صعود خواهیم داشت یا خیر. به تیمم خیلی افتخار می کنم. آرزو داشتم در این بازی 100 هزار طرفدار در نوکمپ بود. امیدوارم تعدادی از کاتالان ها بتوانند در بازی فینال در شهر سویل در استادیوم حضور داشته باشد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3545

به "کومان: تا حد خستگی مقابل سویا جنگیدیم و شایسته صعود بودیم، در بازی با پاری سن ژرمن به دنبال پیروزی خواهیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: تا حد خستگی مقابل سویا جنگیدیم و شایسته صعود بودیم، در بازی با پاری سن ژرمن به دنبال پیروزی خواهیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید