گل محمدی: دلیل اصرار آقایان به تعطیلی لیگ برتر ایران را نمی فهمم

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی درباره دوری از فوتبال و تعطیلی لیگ گفت: شرایط سختی است. مخصوصاً برای ما مربیان و بازیکنان که عادت نموده بودیم هر روز بیرون باشیم و تمرین کنیم. این روزها تجربه خیلی جدیدی است. باید همه دست به دست هم بدهیم تا از این شرایط عبور کنیم. همه مردم باید دستورات بهداشتی را رعایت نمایند، در خانه ماندن بسیار مهم است تا این ویروس هر چه زودتر ریشه کن گردد.

گل محمدی: دلیل اصرار آقایان به تعطیلی لیگ برتر ایران را نمی فهمم

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط بازیکنان و کنترل تمرینات آنها در روزهای قرنطینه گفت: کنترل بازیکنان با توجه به اینکه امکانات محدودی دارند خیلی سخت است. البته آنها واقعاً همکاری خوبی در این مدت داشته اند و با این امکانات کم و فضای محدود سعی داشته اند بدنشان را آماده نگه دارند. سعی کردیم برنامه های تمرینی خاصی برایشان در نظر بگیریم و در این مدت به وسیله شبکه های اجتماعی با آنها در تماس بوده ایم تا بتوانیم در حد امکان بدنشان را آماده نگه داریم.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که مدیران باشگاه ها نظرات مختلفی درباره ادامه لیگ داشته اند، موضع شما در این رابطه چیست، گفت: در طول این مدت موضع باشگاه پرسپولیس تعیین بوده و آن هم این است که اولویت با سلامت مردم و جامعه است. هم من و هم آقای پیروانی در مصاحبه هایمان همواره به این موضوع اشاره نموده ایم و باز هم تاکید می کنم که باشگاه پرسپولیس به هیچ وجه حاضر نیست جان کسی به خطر بیفتد.

او ادامه داد: در حال حاضر فیفا، یوفا و AFC تصمیمی نگرفته اند و قصدشان این است که بازی ها هر طور هست برگزار گردد به جهت اینکه فوتبال زنده بماند. بالاخره می خواهند تصمیمی بگیرند که به نفع فوتبال باشد. بنابراین عجله ای برای تصمیم گیری وجود ندارد و فکر می کنم در همه جای جهان هم صبر می نمایند تا شرایط این ویروس تعیین گردد و برای تمام کردن لیگ صبر می نمایند. در ایران هم امکان برگزاری لیگ در زمان مناسب وجود دارد و دلیل این همه عجله و اصرار از سوی بعضی برای سرانجام دادن لیگ را متوجه نمی شوم.

سرمربی پرسپولیس گفت: در خصوص برگزاری یا تعطیلی لیگ ما کاملاً تابع تصمیم مسئولان هستیم و مسئله ای با این موضوع نداریم. باز هم می گویم که بحث ما جام دریافت نیست و اولویت با سلامتی جامعه است.

گل محمدی درباره جلسه ای که در ایام عید به همراه پیروانی با اعضای هیئت مدیره برگزار کرد، گفت: مسائل باشگاه در حال حاضر خیلی زیاد است و با توجه به شکایاتی که از باشگاه شده و بدهی های مختلفی که وجود دارد کار مدیریت باشگاه سخت است. ممکن است در آینده ای نزدیک اتفاقاتی بیفتد که خوشایند باشگاه نباشد. در این جلسه راجع به این حرف زدیم که در کنار هم باشیم و در اتحاد کامل بتوانیم مسائل را رفع کنیم. در حال حاضر پرسپولیس بیشتر از هر چیزی به یکدلی و اتحاد احتیاج دارد و این موضوع باید بین همه ارکان تیم و باشگاه و همینطور طرفداران وجود داشته باشد تا بتوانیم از این شرایط سخت عبور کنیم.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 994

به "گل محمدی: دلیل اصرار آقایان به تعطیلی لیگ برتر ایران را نمی فهمم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: دلیل اصرار آقایان به تعطیلی لیگ برتر ایران را نمی فهمم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید