62 هزار جلد کتاب، منابع کتابخانه ای فرهنگسرای اندیشه

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران ، مدیریت فرهنگی هنری منطقه 7 و فرهنگسرای اندیشه به عنوان یکی از مراکز فعال سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خدمات متنوعی در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، آموزشی و ... به رده های مختلف سنی ارایه می دهد.

62 هزار جلد کتاب، منابع کتابخانه ای فرهنگسرای اندیشه

کتابخانه این فرهنگسرا یکی از مراکز مهم این مدیریت است که به صورت تمام وقت، خدمات حوزه کتاب و ادبیات را به شهروندان ارایه می دهد. این کتابخانه با دارا بودن بیش از 62 هزار جلد کتاب در تمامی زمینه های موضوعی، منابع متنوع و غنی در اختیار علاقه مندان به کتاب قرار داده است.

بعلاوه دیگر بخش های این کتابخانه شامل بخش مرجع، نشریات، اتاق های پژوهش ویژه دانشجویان و محققین، سالن های مطالعه مجزا آقایان و بانوان و ... فعال بوده و خدمات مرتبط با حوزه کتاب کتابخوانی و مطالعه را به علاقه مندان عرضه می نمایند.

همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان و ایام فراغت از تحصیل نوجوانان، کتابخانه اندیشه از عموم نوجوان دعوت می نماید تا کنار دیگر رده های سنی در این مرکز ثبت نام نموده و از خدمات آن بهره مند شوند. علاوه براین در طول فصل تابستان به منظور پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان برنامه های متنوعی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان در این کتابخانه اجرا می گردد.

براساس این گزارش، ساعت کار کتابخانه اندیشه همه روزه (به آدینه) از ساعت 8 صبح الی 21 بوده و روزهای آدینه نیز از ساعت 8 الی 16 آماده خدمت رسانی به مخاطبان است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 19 تیر 1402 بروزرسانی: 19 تیر 1402 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 5012

به "62 هزار جلد کتاب، منابع کتابخانه ای فرهنگسرای اندیشه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "62 هزار جلد کتاب، منابع کتابخانه ای فرهنگسرای اندیشه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید