چه زمانی تاکسی های اینترنتی دوگانه سوز می شوند؟

به گزارش یزد بلاگ، مدیر طرح CNG شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در مورد زمان طرح رایگان دوگانه سوز شدن تاکسی های اینترنتی توضیحاتی ارائه داد.

چه زمانی تاکسی های اینترنتی دوگانه سوز می شوند؟

محمدحسین باقری مدیر طرح CNG شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در گفت وگو با خبرنگار درباره آخرین شرایط اجرای مرحله دوم CNG تاکسی های اینترنتی گفت:در حال حاضر فقط خودروهای عمومی، دوگانه سوز می شوند.

او ادامه داد:برای اجرای فاز دوم مصوبه گازسوز کردن تاکسی های اینترنتی در حال برنامه ریزی هستیم و امیدواریم این طرح به زودی اجرا گردد.

مدیر طرح CNG شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور افزود: در حال حاضر تعداد و ارقام تاکسی های اینترنتی جمع آوری شده و تا به امروز استقبال خوبی از سوی متقاضیان انجام شده است.

باقری در مورد زمان نهایی اجرایی طرح دوگانه سوز کردن تاکسی های اینترنتی گفت: باید آماده سازی و ثبت این خودرو ها انجام و تمام سازکار های لازم مهیا گردد، در این فرآیند مالک خودرو باید 20 تا 30 درصد هزینه دوگانه سوز کردن را پرداخت کند.

او افزود: در حال حاضر 186 کارگاه فعال در سراسر کشور برای تبدیل خودرو های به سی ان جی وجود دارد و هرچه میزان درخواست برای دوگانه سوز کردن خودرو ها بیشتر گردد، تعدادکارگاه ها را افزایش می دهیم تا جوابگوی متقاضیان باشیم.

مدیر طرح CNG شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در مورد آخرین شرایط فراوری مخازن سوخت خودرو ها در کشور گفت:مخزن سوخت، آیتم اصلی برای دوگانه سوز کردن خودرو ها است که خوشبختانه با حمایت های وزارت صمت و وزارت نفت در فراوری مخازن مسئله ای نداریم.

باقری ادامه داد: در حال حاضر مسئله ای برای تامین لوله و تجهیزات اولیه مخازن نداریم و تمام فرآیند دوگانه سوز کردن به سرعت انجام می گردد و تا به امروز خللی در زمینه تجهیز و کمبود مخازن گزارش نشده است.

او با اشاره به تعداد خودرو های دوگانه سوز در کشور اضافه نمود:تا کنون حدود 4 میلیون خودرو در کارگاه های وزارت نفت دوگانه سوز شده است.

مدیر طرح CNG شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی توضیح داد: امیدواریم با هوشمند سازی صندلی های سوخت در سراسر کشور شرایطی فراهم گردد تا هر خودرو CNG که وارد صندلی سوخت می گردد اطلاعات آن ثبت گردد تا از این طریق بتوانیم آمار خودرو هایی که به صورت کارخانه ای و یا در کارگا های وزارت نفت فرآیند تبدیل را انجام داده اند، به دست آوریم.

باقری نفتی با اشاره به اینکه خودرو هایی که در معاینات فنی تایید شوند، در لیست پلیس راهور وارد خواهند شد، گفت: در واقع این اقدام برای هوشمندسازی صندلی های CNG و جلوگیری از بروز حوادث انجام می گردد.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2356

به "چه زمانی تاکسی های اینترنتی دوگانه سوز می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه زمانی تاکسی های اینترنتی دوگانه سوز می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید